Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laksefiskeri Norge

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LauritsBeldam

Tilmeldt:: 29 Nov 2019
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LauritsBeldam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Laksefiskeri Norge
    Sendt: 29 Nov 2019 kl. 20:27
Hej, skal til Norge næste år første gang. Har et 2500 Stella og er bange for det er for lille til Mandal eller Gaula. Hvad siger I? Hvad med spinnere, kan jeg tage mine KarlK på 16-20 gram med eller skal det være tungere?
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2019 kl. 08:17
Uden at have været ved de 2 elve,men dog fisket i Norge 30-40 år vil jeg sige at et str4000 hjul vil være optimalt, spinnervægte bruger jeg op til ca 30 gram,men dine kan nok bruges flere steder i de elve.
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2019 kl. 11:47
Jeg har fisket i Mandal et par gange.  De steder vi fiskede var der ret kraftig strøm så jeg vil anbefale spinnere på 30-35 gr og skeblink på 40 gr.  Og dertil en kraftig stang med et stort hjul.  Hvis man ikke er til multihjul så er 4000 str. ok.

knæk og bræk og god turSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum