Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ultracast 3 og 863FC

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ultracast 3 og 863FC
    Sendt: 02 Dec 2019 kl. 13:03
Hej er der nogen der kan hjælpe mig med de her to hjul ?

På ultracast 3 mangler der en bagstop knap der er gået i stykker, Er der nogen der ved hvor man kan købe en ?

863FC har et mærkligt fejl holder man den vandret har den knarre lyd som t.e.x cardinal 44 og holder man den lodret er den lydløs, Nogen der ved hvad fejlen er ?





Til top
jørgen nevermann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nevermann

Tilmeldt:: 05 Sep 2005
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nevermann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2019 kl. 19:54
Hej. Jeg har ikke en reservedel til dit hjul, men et HELT hjul i pæn stand. 100,- kr. og hjuler er dit + porto kr. 40,-
venlig hilsen
Jørgen Nevermann
Mail. jorgen_nevermann@nyka.dk

Har du prøvet at skille det andet hjul for at finde fejlen ?

Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2019 kl. 22:48
Mon ikke det er gammelt fedt og snavs der blokerer knarrens funktion i dit 863? Eller en fjeder der er blevet lidt slatten og skal skiftes? Det tror jeg i hvert fald er et godt bud.
Hvad mener du forresten mere præcist med knarre? Er det når du drejer på håndtaget du savner lyden, eller hvis du flår line af hjulet som hvis en kroget fisk tager udløb?
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2019 kl. 13:44
Hej Julius der skal ikke være knarre lyd når man drejer på håndtaget,Som det er tilfældet her.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2019 kl. 13:45
Citat: nevermann

Hej. Jeg har ikke en reservedel til dit hjul, men et HELT hjul i pæn stand. 100,- kr. og hjuler er dit + porto kr. 40,-
venlig hilsen
Jørgen Nevermann
Mail. jorgen_nevermann@nyka.dk

Har du prøvet at skille det andet hjul for at finde fejlen ?


Hvis jeg ikke finder en reservdel til det hjul vil jeg meget gerne købe dit hjul Jørgen
Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2019 kl. 15:28
Citat: Kevin rostrup

Hej Julius der skal ikke være knarre lyd når man drejer på håndtaget,Som det er tilfældet her.

Ah! Det giver da straks mere mening Embarrassed
Mon ikke det så er dit bagstop eller fjederen på bagstoppet der driller? Eller det tandhjul det slår an på? Ser de slidte ud?

Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2019 kl. 15:31
Som jeg lige ser det, vil tyngdekraften trække bagstoppet imod tandhjulet når det er vandret, men når du holder det lodret, er det kun fjederspændingen der trækker i bagstoppet.
Til top
jørgen nevermann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nevermann

Tilmeldt:: 05 Sep 2005
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nevermann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2019 kl. 17:47
Håber du finder en reservedel, men ellers så har du mulighed for et helt hjul - til JUL.
venlig hilsen
Jørgen

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum