Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krogdata?

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krogdata?
    Sendt: 03 Feb 2020 kl. 19:12
Jeg har under oprydning i mit gamle kroglager, fundet en del meget store vådflue kroge.

Jeg er usikker på, om det er en af de helt gamle Mudstad, men jeg kan huske, at vi brugte dem på mine fluebindingskurser, til Karup å mønstre, og til de første gedde fluer.

Jeg har prøvet at Google de ældre kroge, men har ikke rigtig fundet noget, som matcher!

Er der nogen der har et godt bud på, hvad krog mærke - størrelse, tegningens mål kunne modsvare?


På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Lars Mehl Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lmehl

Tilmeldt:: 17 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lmehl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2020 kl. 00:20
Hej

Er krogen blank eller bruneret ?

Lars
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2020 kl. 07:08
Hej Lars.

Krogen er brun, og fra kompetent side, konstateres det, at det er Mustad O'Shaughnessy, som det drejer sig om.Tongue

Tak for hjælpen.

Mvh
Per Karlsen.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum