Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

palæreje

 Besvar Besvar
Forfatter
Bent Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
niel1dk

Tilmeldt:: 29 Mar 2020
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niel1dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: palæreje
    Sendt: 29 Mar 2020 kl. 16:28
 Er der nogen der kender palærejen og ved hvad kroppen er lavet af.
Til top
Lars Mehl Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lmehl

Tilmeldt:: 17 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lmehl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2020 kl. 10:12
Hej

Nu fisker jeg ikke selv fra kysten og er derfor over hovedet ikke ekspert eller har viden om materialevalg  til de forskellige fluer, men kunne du ikke gå ind på kystfluer.dk og zappe udvalget igennem for at finde frem til materialet.

Jeg er selv - ikke så lidt - forundret over at ingen af alle de “kloge hoveder” der vanlig vis   “sprøjter indlæg / kommentarer op om deres fortræffelige færdigheder og viden” ikke har noget input til dit spørgsmål , som jeg desværre ikke ved noget om!


Lars


Redigeret af lmehl - 03 Apr 2020 kl. 10:35
Til top
Bent Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
niel1dk

Tilmeldt:: 29 Mar 2020
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niel1dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2020 kl. 17:17
Hej Lars.
Jeg har været alle forum igennem for at finde fluen og har spurgt dygtige fluebindere så som Daniel D Holm og Martin Votborg.  Endte med at købe en for at finde ud af det.
Mvh. Bent

Til top
Lars Mehl Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lmehl

Tilmeldt:: 17 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lmehl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2020 kl. 18:33
Hej 

Så må du i gang ved stikken - knæk og bræk!
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2020 kl. 19:06
Vælg bare et velfangende dubbing - sæluld eller Simiseal (sæluld sub. )

Venligst Jesper

PS ja vores shop på rifflinghitch.com sælger Simiseal - da vi ikke kan sælge sæluld ... pga de Virkelig nuttede øjne sæler har

Redigeret af fishmadman - 03 Apr 2020 kl. 19:09
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum