Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skrattende hjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Briton Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2019
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Briton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skrattende hjul
    Sendt: 21 Maj 2020 kl. 19:28
Hej
Har lige købt nyt hjul og været ude at fiske på kysten med det en gang, ca. 3 timer.
Da jeg kom hjem blev det skyllet med rindende vand som foreskrevet.
Så kom min søn hjem et par dage senere og jeg skulle naturligvis prale lidt med nyerhvervelsen 😉
Han blev ikke ligefrem imponeret fordi da jeg drejede på hjulet, skattede det frygtelig i gearet.
Prøvede at til- og fraslutte tilbageløb, men det blev ved.
Nå, det må jo byttes!
Dagen efter kom en ven forbi og jeg skulle lige vise ham problemet, men nu kunne jeg ikke får det til at skratte?
Har prøvet alt muligt, men det kører fint???
Hvad pokker foregår der?
Er der nogen der har oplevet det og har en forklaring?

Mvh Bjarne
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2020 kl. 09:52
Du har sikkert skyllet hjulet for hårdt med vand fra hanen, og da vandet er fordampet er der stadigvæk lidt olie og fedt i hjulet, så alt lyder godt igen. Men jeg vil anbefale dig, bare at tørre hjulet over med en fugtig klud når du kommer hjem, så tager du noget køkkenrulle sprøjter wd40 på papiret, IKKE hjulet og tørre hjulet over. Skulle hjulet være udsat for sprøjt og dyp i vandet på turen, er det vigtigt at skylle hjulet under den lunken hane, og så sørg for fedt og olie.


Redigeret af limfjord - 22 Maj 2020 kl. 09:54
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum