Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imiteret lammeskind.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Imiteret lammeskind.
    Sendt: 22 Maj 2020 kl. 16:26
Under et besøg i den lokale Aldi butik dags dato, faldt jeg over Imiteret islandsk lammeskind, i en størrelse på 90 cm. x 60 cm.

Der var flere farver, men valgte en champagnefarvet udgave, som jeg agter at bruge til mine Kutlinger på kysten.

Hår længden, er ca. 10 cm., meget tynde hår, a la Selected Craftfur, og der kan ved udredning af skindet, være noget forrygende dubbing.

Det omtalte skind kommer fra DET GAMLE APOTEK i Tønder, og prisen var 149 kr.

Jeg kan se, at der er flere kæder, der har de imiterede skind på tilbud, og jeg er dels fristet af farverne, og ikke mindst skindets størrelse, der er til en ordentlig dynefuld fluer, i alle afskygninger.

Jeg bruger ægte islands lamme / fåreskind i min daglige fluebinding, og skindes hår, kan blandes med alverdens tynde kunsthår, såsom Angel hair mm. Det giver nogle meget velfangende fluer, og så er det til at betale, hvis man ellers er med på en "deler", så har man vinge / hackel materialer, i rå mængder.

BLOT TIL ORIENTERING!Tongue

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum