Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning
    Sendt: 09 Jun 2020 kl. 15:29
Jeg håber på lidt hjælp, her i forum.

jeg har tidligere handlet fluo. gummiperler her:


men jeg kan ikke komme igennem til den side, den eksistere åbenbart ikke mereCry.

Er der nogen, som er vidne om, at firmaet hedder noget andet i dag, eller bare fået ny hjemmeside, eller evt. er lukket ned.

Det drejer sig om Seafishingbeads - lumo - rund - Orange ø 5 - bløde perler!

Hvis de kan erhverves andre steder er det også ok, hullet skal bare 1 mm. så kan de bruges, hvis de er ø5 udvendig.

Normalt er firmaet meget billig, ved køb af 100 stk. perlerWink

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 845
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2020 kl. 16:04
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2020 kl. 16:51
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2020 kl. 07:20
Kig på toko.dk 
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2020 kl. 10:25
Hej Ole.

Ja, Toko, har en del perler i soft, men ikke i orange ø5 mm.

Jeg handler en del med Toko, så jeg er klar over, at der er masser af løsdele, at vælge imellem.

Iøvrigt et sted jeg kan anbefale at handle, god serviceWink

Mvh
Per Karlsen.
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2020 kl. 16:53
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2020 kl. 18:14
Tak for det Ole, jeg har kigget på Stonfo, og vil også erhverve dem, men jeg er efter prisen, idet jeg normalt giver 15 kr. for 100 stk. perler, og her får man 20 stk., så jeg er lidt tilbageholden, og håber på, at jeg kan finde nogle orange i 5 mm. med måske et 1 mm. hul. da det hele skal passe til ø1,4 mm. klart rør.

Jeg har et bud på små 2000 stk., men kan ikke blive enig om forsendelsen, der kræver shipping!

Mvh
Per Karlsen.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2020 kl. 20:03
Nu er det godt nok kun en størrelse og farve du spørger ind til

Men eksempelvis fladen og kinetic sælger 1000 stk fluo beads i bokse for omkring 100 kr

Det er jo i alt fald et alternativ, særligt hvis de andre farver og størrelser også har din interesse 

Jagt og fiskeri magasinet har dem, men mon ikke også andre har samme bokse hjemme 
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2020 kl. 21:35
Hej Rene'.

Jeg har selvfølgelig kigget på de fluo. perler i sæt, men de fleste sæt, er med ovale perler, det er egentlig også ok, men det er de runde, som har interesse, mest fordi de runde fylder mindre i længden + at de ovale tit er svære, at få på rørflue røret.

Den oval perle har formdeling på midten, så er der tit en sugning her, som er lidt hårdere i overfladen, så er perlen svær, at få på rørflue røret.

Jeg bruger også ovale perler, især til mindre rørfluer, så skære jeg dem midt over, og så kan de sættes på rørfluerøret, og kanten ligges op med det ø 3 mm. rør, som lås.

Grunden til brugen af ø5 mm. soft kugler er, at de matcher et ø 3 mm. rørflue rør, så man ikke behøver at lave butt på kroppen, og i DFRS, er perlen med til at låse inderrøret, så perlen kan tages af, og kroppene skiftes.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2020 kl. 12:39
Hej Per

det var mere ud fra at i små portioner koster perlerne op imod 1 kr pr styk. Så kunne du bruge bare nogle af perlerne kunne et sortiment jo være et godt alternativ

der findes jo flere forskellige sortimenter, dette er kun runde, men desværre er de nok for små til dit brug med deres knap 4mm i den store udgave


knæk og bræk med jagten på de rigtige



med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2020 kl. 17:00
Hej Per

Der er nogle perler på auktion, men der står dog ikke hvilken str det er.


Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2020 kl. 17:21
Jeg har kontaktakter Lasse, for data på perlerne, ellers tak for oplysningenWink
Mvh
Per Karlsen.
Til top
Mikkel Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikl

Tilmeldt:: 23 Mar 2006
Geografisk: Nibe
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2020 kl. 12:38
Hej Per 

Toko har da orange perler i bl.a. 5 mm. og bedømt ud fra billedet ser det også ud til at hullet er ca. 1 mm.

Og prisen er da også til at leve med Smile


Mvh. Mikkel
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2020 kl. 13:34
Hej Mikkel.

Tak for detSmile, jeg tror siden er blevet opdateret siden jeg har handlet der sidst, fint med de perler, der er handletWink

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2020 kl. 10:34
Hej PK

Faldt lige over denne side som du måske kan bruge en anden gang når du mangler perler igen : http://www.veals.co.uk/acatalog/fluorescent-beads-5mm-single-colour-x-100-270.html#SID=76


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum