Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Størrelse på Wire Chrimps ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Størrelse på Wire Chrimps ?
    Sendt: 19 Jul 2020 kl. 20:50
Hej,
Jeg skal til at igang med wire-chrimps med flurocarbon, men er kommet i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe dem i. Dem jeg vil købe er Double Barrel Chrimps. 
Linetykkelsen, jeg har til det, er på 0,75 mm. Skal jeg så vælge 1 , 1.2  eller 1.5 mm ??
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen information omkring det, så jeg håber, at der er nogen af jer, der faktisk har "Chrimp'et" med flurocabon og Double Barrel Chrimps, som vil kunne give mig råd heromSmile
Dvs...jeg har ikke brug for råd fra nogen, som blot har en formodning om, hvad jeg skal bruge...jeg har brug for nogen, der har prøvet at arbejde med det Smile
På forhånd mange tak
Michael L.

Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2020 kl. 07:11
Hej Michael.....
Måske du kan finde hjælp på denne side : www.veals.co.uk   Thumbs Up

Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2020 kl. 12:54
Min erfaring med FC liner er, at kun knuder holder. 

Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2020 kl. 22:59
Tak for svar Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum