Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lofoten - Kystpladser og fiskegrej?

 Besvar Besvar
Forfatter
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lofoten - Kystpladser og fiskegrej?
    Sendt: 21 Jul 2020 kl. 14:14
Hej kære fiskekammerater Big smile
Jeg er i øjeblikket på Lofoten og fisker. Jeg mangler nogle fede kystpladser, for jeg står pt. og fisker fra husets mole som ligger lidt længere inde i en fjord, og der fanger jeg ikke andet end små torsk og sej, så kender i nogle steder der er til at komme til, hvor man forhåbentlig kan fange nogle fisk over målet? Jeg tager ud med en båd om nogle dage, men det kunne da også være sjovt og muligt at fange lidt fra kysten:) Jeg bor i nærheden af Svolvær og flytter senere længere syd på til Henningsvær. Jeg mangler simpelthen også lidt fiskegrej, men kan ikke finde nogle butikker i nærheden. Tænker der må være et eller andet eftersom der er så meget fiskeri heroppe.
Håber i kan hjælpe mig med nogle erfaringer:) 
Fiskeglade hilsner Vilhelm Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum