Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Der findes gode nyheder!

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Der findes gode nyheder!
    Sendt: 05 Okt 2020 kl. 18:31
Midt i verdens galskab, corona og Trump har jeg en positiv oplevelse, jeg fik lyst til at dele med jer:
Arvede et fedt Canadisk Islander antireverse hjul til mit laksefiskeri i Norge. Var så uheldig at miste centerskruen under fiskeri. (Min dumhed ikke at tjekke den inden jeg tog det i brug Geek)
Jeg skrev til Islander om de kunne hjælpe mig. "No problem - but we have to dig in the archieves!", var svaret. Jeg skulle sende nogle detaljebileder.
Nu i dag - en måned senere - kom posten med pakke med cap, Reel Maitenance Kit og SKRUEN - UDEN BEREGNING.
De har ingen salg i Europa og dette er ikke en reklame for dem. Jeg blev sgu bare så glad for, at der findes god service og flinke mennesker over hele verden - altså også i Canada har jeg nu erfaretSmile
Klaus
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2020 kl. 19:27
Hej....
Deler din begejstring,- det er bare så lækkert når ting lykkedes !Thumbs Up
Milton
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2020 kl. 19:49
Hej Klaus,

Det lyder som en god oplevelse du har haft. Du vil opleve den samme service ved Danielsson. Uanset alder og om der står Loop på hjulet, så hjælper de, hvis der opstår problemer. Kan ikke anbefales nok Thumbs Up
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2020 kl. 20:03
Sådan var det også hos Hardy i gamle dage, men i dag gider de tilsyneladende end ikke, at svare på en mail ? Unhappy
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2020 kl. 23:09
Tak for hyggelige tilbagemeldinger - og ja Lars verden er osse uperfekt SmileCry
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2020 kl. 07:46
Cry   Du har ganske ret Lars C, verden forandre sig og ikke altid til det bedreThumbs Down
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum