Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Obs Obs Obs

 Besvar Besvar
Forfatter
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lektoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Obs Obs Obs
    Sendt: 21 Okt 2020 kl. 19:53
Til alle interesserede fluefiskere vil jeg for god ordens skyld gøre opmærksom på, at der er mulighed for at byde på en såkaldt fingerguard. Der er ikke mindre end ti lots at byde på , så selv den mest syns- og forståelseshæmmede fluefisker skulle kunne finde et at byde på. Jeg tror faktisk, at jeg ville have fået øje på det med bare fem lots - eller måske mindre.……...
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2020 kl. 00:47
Hård hud er godt alternativ til syns- og forståelseshæmning. Hils på kontoret.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 845
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2020 kl. 16:38
Syntes det er mere irriterende med bøger der er blevet solgt på auktion i over et år der vedrører PC,Krydderurter,cykel reparation, sex liv, akvariebøger,fuglebøger,havebøger mm mm i det mindste har fingerguard noget at gøre med lystfiskeri.

Jeg har taget det op med ejeren af dette site i en tråd men han syntes det var ok da der ikke er den store trafik på auktioner.


Redigeret af Kevin rostrup - 22 Okt 2020 kl. 16:40
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum