Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Head Cement.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Head Cement.
    Sendt: 14 Nov 2020 kl. 11:29
Jeg er faret vild i de moderne lakker / Uv lim og andet, som i dag findes til at afslutte fluernes hoveder.

Jeg har i rigtig mange år, faktisk fra det kom frem, brugt Orvis High Gloss Head Cement, til mit private fluer.

Jeg har været glad for Orvis, fordi det ikke lugter alverden, er fint at påføre, holder længe, og tørre hurtig op, er ikke 2 komponent, og så ikke skal have Uv lys - gammeldags jo, men det virkerWink

Nu er det ved at være slut med den lak, og jeg kan på nettet se, at det reelt kun fås i USA, og ja da er forsendelsen for voldsom, hvis det skal bestilles i USA.

Så jeg søger ind til lakkerne her på forummet:

Hvilken lak, kunne bruges i stedet for Orvis High Gloss? egenskaberne ved en ny lak skal modsvare Orvis, hvis det overhovedet, kan lade sig gøre.

Skulle der et eller andet sted have forputtet sig en flaske Orvis High Gloss Head Cement, gerne med en flaske Thinner, så er jeg vældig interesseret.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Per Karlsen.




Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Online
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2020 kl. 16:00
Hvis det stadig laves,- kan Go-fishing så ikke få noget ?
De plejer at have gode forbindelser til Orvis.  Wink
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Online
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2020 kl. 16:00
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Online
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2020 kl. 16:02
Jeg er gået over til go´gamle VENIARD.
Den sælger Go-fishing i hvert fald.Wink
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2020 kl. 21:59
Hej Milton.

Nu drejer det sig kun om en eller to flasker, og så vidt jeg husker ligger de i 12 / 24 stk., så det tror jeg ikke, man vil ofre forsendelse på!

Mvh
Per Karlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum