Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billion

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: billion
    Sendt: 05 Dec 2020 kl. 12:53
Jeg leder efter et multihjul, jeg ved ikke hvilket mærke vi taler om, men jeg ved at hjulet kaldes billion om det er shimano eller daiwa ved jeg ikke, hjælp.
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2020 kl. 18:19
Hej Morten, her er et eksempel:
Daiwa Millionare er lavet i mange år og et utal af varianter, så der er nok at lede efter. De første meget lig ABU’s Ambassadeur.
Til top
Ole Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
High Speed Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér High Speed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2020 kl. 18:24
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2020 kl. 17:32
Daiwa zillion,det var det, det hed. Er der nogen der kender eller har erfaring med hjulet?
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2020 kl. 09:21
Jeg bruger Daiwa Zillion til spinnefiskeri i saltvand og har gjort det i en del år. Har model 1516 TWS SHL til blink på 25 - 30 gram og 1016 SV TWS SHL til lettere blink. 
Begge er absolut kvalitetshjul og kaster virkelig godt, velkontrolleret og langt med fletline. 


Redigeret af Ole Christensen - 11 Dec 2020 kl. 09:21
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2020 kl. 17:19
Så er det bestilt, det var lidt svært at finde til højrehånd
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum