Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smelte Skydehoved og Skydeline sammen=?

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Smelte Skydehoved og Skydeline sammen=?
    Sendt: 21 Aug 2021 kl. 13:18
 Jehgvil gerne smelte et skydehoved til en skydeline jeg bruger ,uden den løkke til løkke jeg har nu ,kan det lade sig gøre med tilstrækkelig styrke, hvordan?

Redigeret af stalling 22 - 21 Aug 2021 kl. 13:21
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2021 kl. 14:43
Hej Frank.

Ja, det kan lade sig gøre, at sætte skydehoved og skydeline sammen.

Jeg har også fået WF line sat på skydeline, det var før man kunne købe de helt korte liner. Jeg har brugt mine splejsede liner, både på kysten og i åen.

Jeg har ikke lavet det selv, men jeg har fået mine lavet hos Peter Falkenberg i Nexø, men jeg ved ikke, om han laver de ting mere.

Samlingerne er lavet meget professonelt, man kan ikke se samlingen, kun mærke den, og der ingen støj, når det hele røger ud gennem øjerne.

Prisen på den operation, var absolut ok, og det kan ikke betale sig at rode med det selv.

Jeg ved i øvrigt ikke, om der er andre her i Danmark, som laver det her, mon ikke, prøv at tage en snak med Kim i SalmonFly, det kan være, han har et eller andet sted, hvor linerne kan lavesWink

Mvh
Per Karlsen



Redigeret af PK - 21 Aug 2021 kl. 14:45
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2021 kl. 15:51
Tak, ja det er helt kort 6 meter line til åen som jeg vil have skydelinen fast på, nu hvor jeg ved det er perfekt,  det er et F/H/I  skydehoved ,den kan ikke fås samlet, mange smelter løkker på liner , men dette skal holde til brudstyrken på de 0.35 nylon jeg bruger til spids forfang om natten.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum