Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SUK igen kan jeg ikke oprette aktion.

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SUK igen kan jeg ikke oprette aktion.
    Sendt: 27 Nov 2021 kl. 13:17
 er til meldt aktiv bruger står som online i det hele ,men kan stadig ikke efter 3 førsøg oprette en aktion ,får at vide at bruger eller opassword er forkert ,har forsøgt alt nu, kan skrive her og er online men får stadig at vide at jeg ikke kan logge på. 

What to do? som også virker næste gang,.




Redigeret af stalling 22 - 27 Nov 2021 kl. 13:17
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2021 kl. 13:32
 Rettelse nu er det 10 forsøg.
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2021 kl. 08:32
Ring til Lars eller Jeanette, se under info
Vh
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2021 kl. 14:21
 Fint nok, men kan ikke se nogen telefonnumre, kun en mail på Jeanette.

Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2021 kl. 19:36
Det er s.. da lidt utrolig de ikke selv svarer på tråden, der kommer da ikke så mange indlæg, at de ikke kan følge med i hvad der sker på siden.

God aften
/Jørgen
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2021 kl. 11:51
 ja også uforståeligt for mig ;)  Og hende der Jeanette  svarer ikke på mails, det sker hver gang jeg prøver at oprette aktioner, selv om jeg er mangeårigt medlem, alt står perfekt,men stadig har jeg ikke rigtig mail eller login, selv om jeg ER logget ind.

Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2021 kl. 16:03
Citat: stalling 22

 ja også uforståeligt for mig ;)  Og hende der Jeanette  svarer ikke på mails, det sker hver gang jeg prøver at oprette aktioner, selv om jeg er mangeårigt medlem, alt står perfekt,men stadig har jeg ikke rigtig mail eller login, selv om jeg ER logget ind.


Flyt din handel til div. handelsgrupper på Facebook, det virker langt bedre end det herinde!

Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2021 kl. 18:46
Tak ja har dem også lige nu på FB ,men stadig  ikke tilfredsstillende.

Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2021 kl. 17:19
Hej Frank,

Beklager ventetiden. Det ser ud til at der har været en fejl i den funktion, som tjekker e-mail adresser.

Hvis du har lyst, så må du meget gerne prøve om det virker hos dig nu.


Redigeret af laah123nu - 05 Dec 2021 kl. 17:20
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2021 kl. 11:10
Tak det vil jeg gøre.

Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2021 kl. 11:36
SÅ lykkedes det endeligt, måtte logge på fra en Tablet jeg ikke før havde logget på med og et gammelt brugernavn og kode,jeg ikke har brugt i årevis,underligt.

Ser ud til at jeg normalt logger på med en anden bruger end den til aktion,kan det passe?



Redigeret af stalling 22 - 06 Dec 2021 kl. 11:39
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2021 kl. 11:37
Citat: stalling 22

SÅ lykkedes det endeligt, måtte logge på fra en Tablet jeg ikke før havde logget på med, og et gammelt brugernavn og kode,jeg ikke har brugt i årevis,underligt.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum