Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KUNSTIGE JUNGLECOCK FJER.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: KUNSTIGE JUNGLECOCK FJER.
    Sendt: 25 Jun 2023 kl. 10:50
Grundet nedbrud, på en ældre laptop, har jeg mister noget data, som jeg håber kan blive genopfrisket her: Hvornår fik man adgang til de kunstige / printede Junglecock? gerne ca. årstal, og evt. fabrikanter. Mine egne printede Junglecock, er laver omkring 2010, og jeg mener ikke, at man daværende kunne købe dem i butikkerne. De Junglecock jeg har, er printet på en blækprinter, via et foto, af en meget flot naturlig Junglecock fjer, og så er silhuetter fra den ægte junglecock fjer, billed manupoleret i Photoshop, så der i dag er alverdens typer Junglecock / farver / gennemsigtighed / størrelser mm.

Jeg printer på A4 helsider Avery label gennemsigtig / klar, og beklæder begge sider af trykket, med gennemsigtig pakketape, så klippes Junglecocken ud, og er klar til brug.

På forhånd tak for evt. oplysninger.

Mvh Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres