Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ADVARSEL TIL ALLE!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ADVARSEL TIL ALLE!!!
    Sendt: 16 Dec 2011 kl. 06:32

ADVARSEL til ALLE.... Jeg fik lige et tip om et trick fra en, som polakkere bruger når de er på julerov her i DK. HOLD godt øje med om der står en tom øldåse ved indkørslen eller i hækken. Gør der det, er det et tegn til andre kumpaner, at der kan man gå ind uden problemer. Ser i en dåse, så spark den af H til, og aldeles langt væk. Evt. også i en affaldscontainer. Fik det tip fra en anden der lige har haft indbrud i nabolaget... Angry de skulle ha Ouch

Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 07:29
Øhh... Hvis der står en tom øldåse ved indkørslen er der fri bane... Betyder det så ikke at de har taget det der er værd at tageWink
Og hvad så hvis der er kommet nogle hjem efter de har stillet den øldåseWink
Det kan de jo ikke vide noget om..
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 08:07
Ligger der tomme øldåser i indkørslen, kan det være tegn på, at det er en fuld mand, som bor dér.
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 08:48
Pokkers.... der er godt nok mange polakker i byenWink
jeg kan dagligt fjerne øldåser foran min dør og ved min bil, her i det indre af København.
Det er ikke mine dåser, da jeg helst drikker øl af flaskeBig smile
 
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 08:54

For dælen da også, og her gik jeg og troede at det var nisserne der lavede numre med de øldåser.

Mange gange når jeg kommer ud i mit værksted, så står der nemlig sådan nogle dåser overalt, jeg kan slet ikke huske at jeg skulle have stillet dem der, og jeg er helt sikker på at de ikke stod der dagen før.
Så jeg var sikker på at det var nisserne der gjorde det. Gu ve om det så også er polakkerne der gemmer mine nøgler, ligthere og mange andre ting :-(
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 09:47
Hej.
 
Bortset fra alle de muntre kommentarer, så tak for tippet og til alle andre, også udenfor dette forum, så tag dog jeres affald med jer, hundelort, dåser, kapsler, tyggegummi, skodder, bagerpapir osv.
Lad kun dåser og flakser med pant blive STÅENDE, det er den eneste trøst man har for at rydde op efter andreUnhappy
 
MVH.
 
Ivan.
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 10:46
Så sandt så sandt Clap
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 10:51
Ha HA !Torben du har logikken med digLOL 
Husk nu Waderes til sæsonstart,så du kan få dig et nyt billedLOL
 
Tak for advarselen Jan Frandsen. De polakker stak hovedet ind i den butik jeg arbejder i, de var 5 polakker wupti min cykkel manglede, , ,
Under DCV elfiskeri den 4/12-2011 hvor der var ca 60 besøgende, var der alligevel en der fik smadret en siderude og stjålet nogle ting fra bilen,alt imens vi stod forholdsvist ,ca 100m, derfra , , ,på DCV-Skjern.
Det kunne ha været værre, men træls er det.
Mvh Heine.
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 12:22
@Heine havde de så stillet en tom øl dåse i bilen? :) 

@Jan frandsen du fik mig sgu til og grine på en grå dag TAK! :) 

/Morten
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 12:58
Den med øldåser kender jeg ikke Morten S LOL
måske der er noget om det Torben T skriver.
 
Til top
Glasnost Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Glasnost

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glasnost Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 13:42
Jeg så en polak i netto i sidste uge og her til morgen var der en der stjal den pose med pantflasker jeg havde stående på bagtrappen.. Der kan vel ikke være tvivl om hvem den skyldige er !!!

Få dog et liv og gå efter bolden ikke manden..

/Glasnost
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 13:46
Jeg skal indrømme at jeg ved ikke hvor meget der er i det, men kunne nu ikke dy mig for at ligge den ind. Syntes selv den var meget morsom/sjov LOL på sådan en grå december dag. Fortsat god december.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 13:54

Enkelte polakker er set fiske ved de sjælandske kyster.Shocked

Nu ved jeg endelig hvorfor for der ingen havørred er.
 
/J
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 14:09
Jeg har engang været i Polen, og der er ingenting dernede overhovedet, ud over græs og døde grantræer. Jeg går ud fra det er Polakkerne der har stjålet det hele. Shocked
 
 
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 14:38
Hej Jan,
 
hvor mange tømme øldåser lå der i hans indkørsel?
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 15:40
Der hvor jeg arbejder havde vi besøg af nogle Letter/litauere, 3 mand og 2 kvinder, den ene slapvæk, de andre fik vi fat i de havde for ca. Kr.6.800,00 varer som de gerne ville have med hjem til deres l....landDead
Det værste er at politiet henter dem, tager dem med og afhører dem og hvad så?
Jo de fleste gange får de en bøde og ca. 3-4 timer senere står de i en anden butik!!!Og gentager sucessen....Ouch
Per Hansen.


Redigeret af Taonga - 16 Dec 2011 kl. 15:43
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 16:07
Hej Per,
 
er det dig, der har bygget den her?
 

http://www.corearchitect.co.uk/wp-content/uploads/HLIC/eddcb4af11708573828d48330d490a46.jpg

Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 16:50
Torben det melder historien ikke noget om Smile
Til top
Jens R Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jens R

Tilmeldt:: 08 Aug 2003
Geografisk: Østjylland - Silkeborg.
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens R Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 17:29
Skal advarslen tages alvorlig, er der flere, hvor det kniber med rent mel i posen.
Nogen pønser på julerov hos Mc Donald's?  De har afmærket vejene til de kommende gerningssteder med brune papirsposer......
Når man ser på mængden af pose-markeringer, så er det enten personer med en meget dårlig stedsans, eller også er de bare temmelig "fatsvage".
 
Herrens fred, Bakkens Hvile og ha' en god påske......
 
/Jens R 
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 18:00
Nej nej nej! jeg har gået og grint af det her hele dagen, så kommer jeg hjem, og nede i entren til opgangen ligger der ikke blot en tom GULD øl dåse! men også en tom PAP vins karton!

hvad kan dette betyde? 

Vil jeg nu få besøge af ikke blot en rig polakker , men også af faldefærdig dansk skæbne?

Gud må vide det.

følg med i morgen i denne spændene saga

( gad vide om jeg kan sove i nat :( ) 


Redigeret af schultz92 - 16 Dec 2011 kl. 18:01
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2011 kl. 19:27
Ha ha ha ha jeg glemte en øldåse i min indkørsel i sidste weekend, og jeg har været meget ops lige siden.....men min søde kone sage at jeg selv havde stilt den og jeg er ikke polak........sikke een røver historie.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down