Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Outcast

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Outcast
    Sendt: 30 Aug 2010 kl. 08:23
Hej alle

Jeg søger lidt div. tilbehør fra outcast til pontonbåd! Altså tasker, årehvil osv.

Men, ka det virkelig passe man skal bestille fra Usa, for at få fat i det man skal bruge?
Har googlet for vildt, men det er meget sparsomt hvad jeg har fundet i Europa, og slet ikke i DK

Håber der sidder nogen, med et par gode links, eller fifBig smile

Mvh Allan
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 09:46
jeg søgte selv på en outcast pontonbåd- de ser ud til at være de fedeste på markedet--- men den jeg søgte kostede ca 500 dollars men forsendelsen( altså hvis den glider gennem tolden uden problemer er 400 dollars og så var det ikke aktuelt længere
Hans
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 09:52
Du kunne prøve Rudi Heger i Tyskland, han er importør af Outcast, men jeg tvivler på at han har tingene på lager.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 14:11
Hans hvis du er på jagt efter en Outcast pontonbåd. Så prøv og kontakte Brasholt i Hjørring. Gutterne bag lystfisker afdelingen har muligvis et par brugte til salg.
Til top
Jacob Viereck Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
salmonfisher.dk Avatar

Tilmeldt:: 11 Jul 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salmonfisher.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 15:41
Fly Dressing AB
Habo, Sweden 566 33
46 3646095
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 17:15
http://www.aquatecfishing.com/index.php?main_page=index&cPath=10&zenid=eba70922fb1629596944ed117199a1f7

Prøv ham her.
Det ligger i EU uden chancelotteri ang. told/afgift.
Jeg har kenskab til 5 der har købt pontonbåde og ekstra udstyr ved vedkommende

Iøvrigt, ifølge hvad jeg har set af fittings på Odc bådene, (glidere på lynlåse ,splitter  camstraps Etc) kan jeg kun sige det er i en klart bedre kvalitet end Outcast, Der bare ikke aner hvad både i saltvand i dk kan blive udsat for.
(har i øvrigt selv en "rustfri" Outcast pontonbåd)
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 19:39
#Tommy

Jeg har idag sendt mail til Rudi :)

#Jacob

Jeg er i grejbranchen, og handler med Flydressing. De har ikke noget på lager, og får ikke igen før næste år :(

#klaus

Har kigget der, men da det hovedsaligt er sidetasker jeg leder efter, har de desværre ikke noget jeg har brug for. Men tak!

Mvh Allan
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2010 kl. 21:01

Hmm
Gi manden et kald,
da der sikkert kan købes skaffevarer, 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down