Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

epoxy /?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: epoxy /?
    Sendt: 18 Jul 2013 kl. 23:48
hej alle sammen


jeg er igang men og lave med og lave nogle hovder på gedde fluer med epoxy men jeg ved der findes nogle andre alternativer men hvilken bruger i
Mvh Henrik Larsen
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2013 kl. 00:18
Jeg benytter helt store pro softheads :)

Andre bruger uv lim...
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2013 kl. 07:27
Hej Henrik...

Har efterhånden prøvet de fleste alternativer på markedet og bruger efterhånden kun clear cure goo... Det er nemt at arbejde med, det er stærkt og så bliver det ikke gylden med tiden ligesom epoxy...
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2013 kl. 08:19
er der nogen der har prøvet det her

http://www.korsholm.dk/dk/fiskeri-produkter/fluebinding/lim-og-lak-m-m/bug-bond.html
Mvh Henrik Larsen
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2013 kl. 11:24
.
Mvh Henrik Larsen
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2013 kl. 22:23
Jeg har hørt, at Negle Lim skulle fungere fint. Altså det Lim, din datter måske bruger, for at lime sine falske negle på. de kan købes overalt, hvor man køber de negle.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2013 kl. 09:14
Her er et bud på det som jeg bruger og metode for at få max fylde ude den skal veje 100 gram

http://m.youtube.com/watch?v=Fi2KUemNYRg

Lorte link
Men søg Mike schmidts reaper på youtube

Redigeret af jhh - 21 Jul 2013 kl. 09:17
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down