Hej - jeg har som nybegynder inden for fluebinding brug for et lille tip. Jeg ønsker at binde nogle Hindsholm fluer - hvori indgår Angora garn. Det har jeg lidt svært ved at opdrive, så er der nogen, der har et godt bud på et alternativ til dette? Jeg har bl.a. Ice dubbing og Chenille - men hvad' siger I?
Hej - tak for tippet. Har prøvet i Grindsted, Vejle samt Silkeborg - men indtil videre har jeg ikke kunnet få garnet - det er udgået/sælges ikke mere fik jeg at vide, og blev anbefalet selv at købe en angora-kanin :-) Så....derfor mit spørgsmål til alternativt materiale...
mangler selv noget angora garn til vinterens fluebinding..
men har fundet det her http://garn.dk/group.asp?group=7
men ville egentlig selv foretrække at gå i de lokale garnhandlere, og se om de har nogle rester eller noget lignende, da der i de store nøgler er til alt for mange fluer, omend prisen ikke er så gal i forhold til mange andre materialer..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum