Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

C&L Fly fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim W. Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kiwi0778 Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Als
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kiwi0778 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: C&L Fly fluestang
    Sendt: 07 Aug 2014 kl. 08:34
Hej med jer
 
Så er der kommet en dansk designet fluestang i top kvalitet på markedet. Stangen har et helt nyt koncept.
Endelig en fluestang som er fremstillet til at kunne fiske i alle vindforhold. Du behøver ikke mere at lade dig styre af vindretning, når du skal planlægge din fisketur.
Jeg har nu fisket med denne stang i et lille års tid. Og den holder til fulde hvad der loves.
 
Gi dig selv den oplevelse, prøv denne stang. Findes hos udsøgte forhandlere.
 
Læs anmeldelser samt konceptet her:
 
 
 
MVH Kim W. Hansen
 
 
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 09:08
Det er tæt på at være en af de mindst informative hjemmesider, jeg længe har set! LOL

Der skal lidt mere information til og måske statements fra folk, der ikke forhandler stangen, før jeg smider 3,5 kilo efter sådan en. 

Dette er ikke ment som et surt opstød, men man kunne altså godt gøre lidt mere ud af det, når man forsøger at hverve nye kunder..
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 12:13
Naaj altså hvori er der noget nyt? Det meste handler jo faktisk blot om linesetup, når du nu slår dig så meget på vindforhold. At stangen måske, kan stille sig op i køen til alle kvalitetsstænger, kan jeg bedre forholde mig til. Der er vel næppe tale om nye typer materialer osv?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 12:18
Lækkert med noget "dansk" grej, og garantien er da også helt som den skal være, efter min mening, thumbs up her fra :)

Redigeret af Bishop - 07 Aug 2014 kl. 12:19
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Frank Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Frank H

Tilmeldt:: 03 Aug 2014
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 21:27
Jeg havde tidligere på året mulighed for at prøve nævnte stang, allerede når man ser stangen kan man se at der er brugt gode materialer såsom kork og øjer osv og en lækker forarbejdning. Stangen er letkastende og kræver få blindkast for at komme ud på distancen.
Absolut en stang jeg tør anbefale og også selv vil købe.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 22:16
Udsøgte forhandlere??? Det lidt sjovt ;)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Kristian Ørsted Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
zziplex Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2003
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zziplex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 08:38
Jeg har også prøvet stangen gennem nogen tid, og blev gode venner med den. Min interesse blev vækket af den lidt kortere længde, som jeg synes gjorde den til en fornøjelse at kaste med. Den er relativ stiv, og det skal opfattes i forhold til mine Loomis CC stænger. Ved ikke om det er for groft at kalde hele projekt for et hobby-projekt. Det skal ikke opfattes som amatøragtigt. Tværtimod. Men der er tale om et par herrer, som brænder for kystflue og grej, og som har kastet deres entusiasme ind i projektet samt lidt midler, selvfølgelig. Man har haft nogle ideer til den optimale stang, og siden gennem utallige forsøg fået den produceret og udviklet, indtil man stod med noget, man var tilfreds med, og voila! Det er da sympatisk, at nogle i den grad brænder for vores fritidssysler, og vil være med til at løfte barren og udvalget for grej.

/Kristian
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/ce2bc9be//helpers/preHelper.js">

Redigeret af zziplex - 08 Aug 2014 kl. 08:39
Til top
Peter Stoltze Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Stoltze Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland og Himmerland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stoltze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 16:36
Det ser spændende ud. Vil give den et skud, når jeg kommer i nærheden af en. God ide at lave et sæt skydehoveder (til en rimelig pris), som konstruktørerne mener er passende til stangen.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 19:57
Peter, ligsom rio laver til sage ;)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down