Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktions oplevelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktions oplevelse
    Sendt: 25 Maj 2011 kl. 16:35
Jeg valgte for nogle dage siden at afgive et bud på en auktion over nogle jigs, der faldt i min smag. Havde egentlig ikke forventet at vinde auktionen, men sandelig om ikke jeg gjorde det.
Og resultatet var bestemt glædeligt i min ende, nej hvor blev jeg bare glad.
Sælger lagde endog lidt ekstra i, Thumbs Upog jeg fik også tilbud om at købe flere. Clap
Behøver vel næppe at tilføje at jeg straks accepterede,  idag fik jeg så de sidste ind af døren, og er nu den glade ejer af nogle små jigs, jeg ikke engang anede eksisterede.Hug
Ernst, tak for handelen, det har i den grad været en oplevelse - som jeg kun kan håbe må være andre forundt at opleve.Thumbs Up
Mvh
Torben
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 16:43
ClapThumbs Up
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 16:47
dejligt at høre positive oplevelser på auktionerne ,

persontlig har jeg også kun haft positive  oplevelser  Thumbs Up
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 16:54
ClapClap
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 16:59
Smile Der er intet bedre - end en positiv oplevelse Smile
Knæk og bræk
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 17:40
Skønt at høre, tillykke med dine jigs..... og så bare ud og fisk!
 
Hvor er det synd at det næsten altid er de dårlige oplevelser omkring auktionerne man hører om.
Jeg gennemfører selv mange auktioner, og det er i 99% af alle tilfælde en positiv oplevelse.
/frede
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 21:00
Citat: TORAA

Jeg valgte for nogle dage siden at afgive et bud på en auktion over nogle jigs, der faldt i min smag. Havde egentlig ikke forventet at vinde auktionen, men sandelig om ikke jeg gjorde det.
Og resultatet var bestemt glædeligt i min ende, nej hvor blev jeg bare glad.
Sælger lagde endog lidt ekstra i, Thumbs Upog jeg fik også tilbud om at købe flere. Clap
Behøver vel næppe at tilføje at jeg straks accepterede,  idag fik jeg så de sidste ind af døren, og er nu den glade ejer af nogle små jigs, jeg ikke engang anede eksisterede.Hug
Ernst, tak for handelen, det har i den grad været en oplevelse - som jeg kun kan håbe må være andre forundt at opleve.Thumbs Up
Mvh
Torben
 
Dejligt med nogle positive indlæg, dem er der for få af.. Thumbs Up
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 21:21
Sådan skal det være Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down