Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reklamer fra div grejpushere

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reklamer fra div grejpushere
    Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:49
Er det bare mig eller er det fra web redaktørens side ikke lige blevet fastslået at reklame skal foregå i de dertil indrettede bjælker her på sitet og ikke under nyheder som denne....


- se linket HER


Det ligner JSB og kommer tilsyneladende op jævnligt i et forsøg på at afhænde sine varer....


/Søder

Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:54
Sagde han ikke netop, at man kunne markedsføre sine produkter under nyheder? Måske husker jeg helt skævt!

Uanset hvad, så hellere under nyheder end i tråde:-)

/M
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:01
Hmm ja jeg tænker jo bare sådan at under nyheder ville jeg hellere læse om noget spænnende fiskeri end en eller anden grejpushers forsøg på at proppe noget i forummmets brugeres hals ....

og hvis det var min side ja så kom det til at koste penge hver gang for forretninger at ville gøre reklame for noget de ville sælge sådan som de fleste også gør ....

jeg mener det er urent trav når nogen forsøger at reklamerer uden at ville betale for spalteplads sådan som andre gør.....


/Søder
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:03
De betaler begge for annoncer, så der er ikke noget at komme efter.

/Michael
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:07
Michael Jørgensen skrev: De betaler begge for annoncer, så der er ikke noget at komme efter.

/Michael...



Derfor var det vel stadigvæk ønsværdigt om at vi kunne slippe for at ´´Nyheden om at en given grejpusher vil afhænde sine ting ´´ fremfor en rigtig fiske historie fra vandet af eller ... ?


/Søder
Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:26
Det kunne være fint hvis SPAM var forbudt;-)
Jesper
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:30
Jesper


Det handler vel om moral som i så mange andre spørgsmål;-)




/Søder



Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:39
helt bestem eller mangel på samme.
jesper
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 21:26
Hvorfor kan jeg så kun finde den ene her på siden?

Mvh
Lasse
Til top
Henrik Dons Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HDCSmeden Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2001
Geografisk: Sjælland og Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 411
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HDCSmeden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 21:46
Hej Lasse,

Til højre i annoncørbjælken er der da både outdoorworld og Rioflueliner ?

Mvh
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 22:37
Hej Dons

My bad, sorry, jeg bukker og undskylder!
Tjekkede ikke lige Hennings link, troede der var tale om nyheden på forsiden, og jeg kan squtte hitte den der webshop fluefiskere.dk derude til højre :-)

*edit* Og kan se at den nyhed nu er fjernet fra forsiden.....

Mvh
Lasse
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 22:39
Der er ting, jeg hellere ville være foruden her på siden... tråde som denne for eksempel.

Det ville have været langt mere klædeligt, at skrive en mail direkte til Lars. Han er den eneste der kan give det endegyldige svar. For alle andre er en tråd som denne mere ligegyldig, end en ´´nyhed´´ om grej på tilbud.
Til top
Søndergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bsc001

Tilmeldt:: 14 Okt 2009
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bsc001 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 22:49
:-)(y):-)(y):-)
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 01:14
Nu er jeg ikke den helt store internet ørn, men i min opløsning er der en del plads ude til højre, ville det ikke være en ide at lave en form for ´´Nyheder fra forhandlere´´ her kunne de der har spørgsmål til et givent stykke grej stille det og forhandlere kunne svare og eller poste de nyheder der nu engang kommer i en lind strøm, på den måde tilgodeser man ham som ikke gider læse nyhederne, ham der ikke gider se hele forsiden smurt ind i ´´salgsgas´´ og ham der har noget til salg ?

Det virker rigtig godt på denne side - se linket HER hvor det nu har kørt med et forhandler forum i et år med rigtig gode tilbagemeldinger.


/Allan
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 07:13
Henning Søder nu begynder skoene godt nok, at klemme;-)
Rigtig mange såkaldte grejpushere har lagt nyheder ud, nøjagtigt, hvor jeg har gjort det. Jeg har også gjort det en gang tidligere. Skal det nu pludselig være et problem fordi mange brokker sig over SEV trådene?

Personligt vil jeg afholde mig fra, at bruge trådene som SEV har gjort det, men det er en helt anden sag. Hvis dette skal være et problem, er det slut med at betale de mange penge, som annoncør på dette site
:-(. Hvis webmaster vil lave, et nyhedsfelt kun til annoncører er det helt fint med mig og det vil jeg så bruge.

Iøvrigt mener jeg, at det er en relevant nyhed når en bestemt populær vare er ved, at være være udsolgt i Dk, fordi Fairpoint (importøren) ikke har flere før til næste sæson. Der er jo ikke tale om konstante nyheder om hele mit varelager vel?;-)

Vh Jesper fra Rioflueliner.dk (og kom så ud med stangen Søder dreng);-)(y)
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 08:09
Hej Jesper
Det er sku et tilbud der batter. 50.- under normalprisen.
Ikke underligt at flere og flere køber deres grej i udlandet.
mvh Henrik
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 08:14
Hej Henrik
Hvad er 50 kr under prisen?

Vh Jesper
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 08:26
Hej Jesper
Sådan som jeg husker det,skrev du noget om Rio Outbound. Dem havde du 4 stk tilbage af til 500.-
Og det er 50.- under normalprisen
mvh Henrik
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 08:31
Hej igen
Outbound short er ikke et tilbud. De ´´alm´´ outbound er sat lidt ned, for at nedsætte lidt under mit udsalg. Du kan jo selv klikke ind i shoppen under tilbud og se hvad der ellers er nedsat (op til 300 kr). Kan oplyse at outbound iøvrigt går som varmt brød, derfor den beskedne nedsættelse:-)(y)

Vh Jesper
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 08:46
Mikael Pedersen skrev: Der er ting, jeg hellere ville være foruden her på siden... tråde som denne for eksempel.

Det ville have været langt mere klædeligt, at skrive en mail direkte til Lars. Han er den eneste der kan give det endegyldige svar. For alle andre er en tråd som denne mere ligegyldig, end en ´´nyhed´´ om grej på tilbud....



Hej Mikael

Har du prøvet at skrive til Webmaster ? Det har jeg og hvis det var sådan at man fik et svar på det man spurgte om ja så ville dit forslag være rigtigt godt men det gør man bare ikke desværre uanset hvad der bliver spurgt om....


/Søder
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 08:54
jesper Skjoldborg bech skrev: Henning Søder nu begynder skoene godt nok, at klemme;-)
Rigtig mange såkaldte grejpushere har lagt nyheder ud, nøjagtigt, hvor jeg har gjort det. Jeg har også gjort det en gang tidligere. Skal det nu pludselig være et problem fordi mange brokker sig over SEV trådene?

Personligt vil jeg afholde mig fra, at bruge trådene som SEV har gjort det, men det er en helt anden sag. Hvis dette skal være et problem, er det slut med at betale de mange penge, som annoncør på dette site
:-(. Hvis webmaster vil lave, et nyhedsfelt kun til annoncører er det helt fint med mig og det vil jeg så bruge.

Iøvrigt mener jeg, at det er en relevant nyhed når en bestemt populær vare er ved, at være være udsolgt i Dk, fordi Fairpoint (importøren) ikke har flere før til næste sæson. Der er jo ikke tale om konstante nyheder om hele mit varelager vel?;-)

Jesper

Hvis jeg kigger i nyheds blokken ja så kommer dit navn frem en del gange de seneste dage og hvis alle annoncørerne herinde begynder på dette ja så kunne man frygte at alle de ikke grej relaterede nyheder drukner i denne rubrik så derfor tillod jeg mig at fremhæve dig som eksempel og du følte dig så tilsyneladende stødt på manchetterne over at jeg tillod mig dette .....fint nok for mig jeg kommer nok aligevel ikke til at handle med dig .....


/Søder

Vh Jesper fra Rioflueliner.dk (og kom så ud med stangen Søder dreng);-)(y)...
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 09:04
Hej Søder
Så vidt jeg husker er der lagt 2 ind på et par uger, eller tager jeg fejl?

Vh Jesper (som er ligeglad med hvor du handler)
Til top
Rene Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rene Andersen Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 09:14
:-)Flere knald tilbud hvor du kan spare 25 kr
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 10:02
Hej Rene hvorfor så fordømmene? Hvorfor ikke fremhæve spar 299 - spar 109 - spar 99 osv. Det er flueliner til 4-700 kr du sparer på og ikke stænger til 2000 kr. Du skal jo også lige huske, at forsendelsen er inkl. (23 kr. med maxi brev) Det er den jo ikke alle steder...vel? Jeg har nok fortrudt de ´´små´´ besparelser du nævner, på bestsellerne. Omvendt slog jeg lidt ned, når det nu var udsalg. Det er der vel for f.... ikke noget i vejen med.

Iøvrigt hvis du tager Rio´s priser i forhold til vejl. udsalgspris, ja så er mange af linerne rigtig billige. Vejl. pris på en Outbound i 2009 kataloget er 699 kr. Så hvis jeg skulle gøre ligesom mange andre så skulle jeg skrive SPAR 199 kr (før 699, nu 500 kr.). Jeg købte dog en del outbound sidst i 08 til den gamle pris.
Min indkøbspris er udregnet i forhold til vejl. udsalgspris.
Undskyld jeg er ærlig og overholder reglerne for markedsføring.;-)

Vh Jesper - Rioflueliner.dk, som stopper i denne her tråd, inden der går Svend Erik i den.
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 10:07
Jesper, slut hellere af med en tak til Søder - nu er der jo endnu flere der får besøgt bixen ;-)
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 10:11
Hej Mikael
Ja du har ret. Simon Spies Sagde engang.............;-)

Vh Jesper (som vil have en snak med Lars)

P.s Tak Søder! :-)
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 11:48
Nyheder er altid blevet brugt på den måde af diverse grejpushere.
Men sjovt altid de samme der har ondt i røven.
Broktrådene fylder som regel mere end selve annoncen.
Personlig er jeg glad for at blive gjort opmærksom på tilbud.
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 13:01
Steffen dantoft skrev: Nyheder er altid blevet brugt på den måde af diverse grejpushere.
Men sjovt altid de samme der har ondt i røven.
Broktrådene fylder som regel mere end selve annoncen.
Personlig er jeg glad for at blive gjort opmærksom på tilbud.


Enig, er også glad for at blive gjort opmærksom på tilbud, så må man jo forholde sig til det, eller lade vær.. hvorfor udtrykke sin foragelse over at en vare er sat ned med ´´kun kr. 25 eller kr. 50´´ brokker i jer også i føtex over at i får 2 pk. majs for en pris og spare 15 øre....

Det er ikke forbrugerens opgave at holde forretninger i live, men forretningerne selv, og hvis deres priser løber rundt for dem, så er det jo bare dejligt for dem...

K&B

Jacob
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 18:31
Henning Søder skrev: Er det bare mig eller er det fra web redaktørens side ikke lige blevet fastslået at reklame skal foregå i de dertil indrettede bjælker her på sitet og ikke under nyheder som denne....


- se linket HER


Det ligner JSB og kommer tilsyneladende op jævnligt i et forsøg på at afhænde sine varer....


/Søder

...

Henning, glem det....... De mennesker er totalt ligeglade med regler, De skal bare lige prøve igen og igen..
Det kan ikke betale sig at iritere sig over det, sponsor/reklamepenge styrer vist sitet totalt. Webmaster kommer med et bette øf ind imellem, men håndhæver det jo efterfølgende ikke.
Så gør som jeg: Glem det og tag ud og fisk........
Hilsen
Frede
Til top
Peter Terndrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter T

Tilmeldt:: 05 Dec 2005
Geografisk: Ved fiskevandet
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 22:51
Der findes jo allerde en mulighed under ´´Tilbud´´ hvor annoncørene kan ligge alle deres gode tilbud ind...

- se linket HER
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 10:45
[QUOTE] Peter skrev: Der findes jo allerde en mulighed under ´´Tilbud´´ hvor annoncørene kan ligge alle deres gode tilbud ind...

- se linket HER]

Præcis Peter - mulighederne er der for både tilbud, grejanmeldelser og reklamebannere. Det er bare meget nemmere at oprette et forum indlæg eller en nyhed og da Lars ikke håndhæver sine egne regler og tilsyneladende er mere interesseret i pengene, får det lov til at forsætte. Så kan man lide det eller lade være og tage sine egne konsekvenser :-(
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 17:31
Jan Persson skrev: <

Præcis Peter - mulighederne er der for både tilbud, grejanmeldelser og reklamebannere. Det er bare meget nemmere at oprette et forum indlæg eller en nyhed og da Lars ikke håndhæver sine egne regler og tilsyneladende er mere interesseret i pengene, får det lov til at forsætte. Så kan man lide det eller lade være og tage sine egne konsekvenser :-(


Ja, jeg er enig i at hver enkelt må tage sine egne koncekvenser af webmasters mangelfulde indsats.
Jeg har bestemt at jeg i alt fald ikke længere gider at iritere mig over det.
På en konkurerende fiske site skete der det for nogle år siden at nogle brugere bad webmaster oprette en støttekanal så der kunne indbetales penge til udvikling af sitet, efterfølgende var der nogle brugere der kunne tillade sig alt, medens andre blev bannet for ingenting. Dette site er nu nul og nix, en flok teenagere der hele tiden skriver sammen om p&t sniksnak, nogle latterlige poientsnydere............ men ikke mange seriøse brugere, og stort set ingen reklamebannere.......... ,måske på vej til lukning ???
Håber ik det sker med 123nu, det kunne være et skønt forum
Frede
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:56
Peder Lisberg skrev: Nu er det vel sådan set at halv delen af de aktive brugerne her også er der.... mig inklusive

Jeg synes ikke der er den store forskell mellem
dem.......



Hej Peder


Nu arbejder du jo et sobert sted hvor man ikke behøver at udbasunerer jeres varebeholdning af div ting og sager som nyheder her på forum men kunne da godt tænke mig at høre din mening om noget sådan ....


/Søder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down