Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waders - Kan man?

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
savtak

Tilmeldt:: 03 Apr 2008
Geografisk: KBH V
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér savtak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Waders - Kan man?
    Sendt: 29 Okt 2009 kl. 08:06

Hej med jer,

Jeg har mig et par neopren waders som jeg er meget glad for. Jeg har fundet en pasform som sidder helt som den skal. Og min størrelse det her været svært at finde :).

MEN, støvlen sidder ikke som den skal, jeg kunne godt tænkte mig at sætte en anden på. Er det overhovedet muligt?.

- Rasmus

Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 08:17
nej, lad endelig være med det, find nogle nye med strømpe, så kan du letter finde en støvle der passer dit behov.

Personligt bruger jeg kun åndbare, hele året, så bruger jeg en bib indenunder, det holder, og så skal du kun ehave et par.

MODIFICER ALDRIG WADERS

mvh
Kasper
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 08:54
Hej Rasmus
Som kasper skriver er det næsten umuligt at gøre det, og resultatet er ikke i overensstemmelse med arbejded.
men hvad er dit problem??
Michael
Til top
Rasmus Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
savtak

Tilmeldt:: 03 Apr 2008
Geografisk: KBH V
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér savtak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 09:44

Okay, havde håber på en andet svar :).

Nej, det er at støvlen er lidt for lille, skulle lige være en ½ større.
Pasformen på wadersene passer mig rigtig godt, går jeg en str op svømmer jeg rundt i dem, og ikke gode at fiske med. for store omkring livet og op, ja faktisk alt på foden :).

- Rasmus
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 10:21
Hej Rasmus.
Jeg kan også kun anbefale at gå over til vadebukser, om det så er åndbare eller neopren.
Det er det mest alsidige i størelseskombination og komfort.

Hilsen Søren.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 11:07
Rasmus Larsen skrev:
Hej med jer,

Jeg har mig et par neopren waders som jeg er meget glad for. Jeg har fundet en pasform som sidder helt som den skal. Og min størrelse det her været svært at finde :).

MEN, støvlen sidder ikke som den skal, jeg kunne godt tænkte mig at sætte en anden på. Er det overhovedet muligt?.

- Rasmus

...



Hej Rasmus

Løsningen på det lille problem hedder BARE waders dem kan du bestille efter mål som hos skrædderen hos salmonfly på fredriksundsvej i Kbh .....


/søder

Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 16:26
Ja vil osse forslå (Bare) jeg kan aldrig finde waders jeg kan passe men (bare) de sidder bare helt perfekt og de fås til billige penge. (y)
Til top
ole Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fjer

Tilmeldt:: 13 Maj 2006
Geografisk: sydvest jylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fjer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 17:36
hej
find et par waders hvor støvlerne passer opsøg så den nærmeste dykker foretning og få dem til at rette resten til de er fortrolige med syning og limning af neopren
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down