Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluefiske sæt???

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Roikier Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian7913 Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian7913 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluefiske sæt???
    Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:28
     Hej Thumbs Up

Jeg skal til at begynde at fluefiske lidt, og ville gerne have et godt fiskesæt til lidt af hvert, lidt kyst og lidt sø, sættet skal bestå af hjul, line og stang, og det må godt være 2 forskellige mærker, kunne være rart hvis i kom med lidt forskelligt da jeg er ny i faget fluefiskeri. Behøver ikke være sæt må godt sælges hver for sig hvad anbefaler i????

Stang størrelse i 7/8
Hjul størrelse 7-9      PRIS MAX: 1200Kr

Mvh: Kristian
Tak for hjæpen på forhånd!
Handshake


Redigeret af Kristian7913 - 20 Feb 2011 kl. 18:52
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
manner77

Tilmeldt:: 26 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér manner77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:38
hej hvad vil du bruge på et sæt evt
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
manner77

Tilmeldt:: 26 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér manner77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:41
Til top
Kristian Roikier Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian7913 Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian7913 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:53
prisen står i beskrivelsen nu, 1200krSmile
Til top
Klaus Rosseland Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Klaus rosseland Avatar

Tilmeldt:: 18 Aug 2011
Geografisk: Faxe
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus rosseland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 03:21

niclas du linker til en 2 hånds stang jeg tror nu det blir nemmere for kristian at starte sin fluefisker karriere med en 1 hånds stang

 
Kristian du siger det må max koste 1200 kr og der vil jeg klart anbefale Loop Adventure kit i klasse 5-6 det virker også fint på kysten
(det eneste minus) ved det kit er den line som sidder på som standdard den er ik en krone værd (jo den er fin nok til at øve sig på græs)
 
men smider du små 500 kr efter en WF flydene Rio Outbound short  i samme klasse som din stang er så rykker det virkelig rio er en line klasse tunger end normalt det vil sige hvis du køber en klasse 5 så er den faktisk så tung som en klasse 6
 
men ellers har jeg da et kinnetic waterspeed fluesæt klasse 6 du ka købe billigt men der ska os skiftes line da det er standdard line der sidder på (jeg kalder den gerne den grønne line da det er den der ryger en tur på græsset når der ska trænes kast og teknik
 
hvis du evt selv har en anden god flueline til at sætte på men ikke selv ka finde ud af det så ska jeg da gerne gøre det for dig :)
 
Flere spørgsmål?
 
 
M.v.h Klaus rosseland
Til top
Klaus Rosseland Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Klaus rosseland Avatar

Tilmeldt:: 18 Aug 2011
Geografisk: Faxe
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus rosseland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 03:30

glemte lige at skrive at loop adventure kit ka godt koste lidt mere end 1200 kr men jeg ga kun 1000 kr for mit pga ophørs udsalg dog mener jeg at ha set det til 1300-1500 kr ellers ring og snak med lars(mener jeg han hedder ka ik huske det) fra www.fluer.dk han plejer at være til at prutte med prisen ihvertfald når det er mig som handler ind

M.v.h Klaus rosseland
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 08:34
Hej ejg har et lidt ældre sæt uden bling bling effekt, det kan du købe for 500,- det er en 8´6" #5-6. Sættet har lidt år på bagen, men jeg synes det kaster utroligt godt.
 
Send en PB hvis det har interresse.
 
Der kan følge en håndfuld kystfluer og en æske med
 
MVH frank
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 09:39
Jeg har lidt til salg her:
Scierra avalanche ville være en fin begynder stang og til billige penge..
Hjul har jeg desværre ikke flere af..!
 
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 13:35

Det her kunne måske være noget...Wink

Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 13:51
Citat: stewy

Jeg har lidt til salg her:
Scierra avalanche ville være en fin begynder stang og til billige penge..
Hjul har jeg desværre ikke flere af..!
 
 
Kunne jo ha tatt denne stang og kjøpe et Okuma SLV hjul ved siden av (~400kr hos fluer.dk). En line til stangen kan selger av den sikkert hjelpe med. Men et sceirra HMT #8 vil sikkert ikke være helt galt (pris ~400 kr).
Totalt blir da 1200 kr.
Må da regne med backing og forfang, fortomsmateriale, fluer++
 
Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fluer.dk

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluer.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 14:21
Hej Kristian
 
Jeg har 1 sæt A. Jensen Charon kit med 2 liner på lager i str. 7/8
 
Den kan du godt få for 1200,-
 
Mvh Lars
 
Ps: tak for henvisningerne Søren og Klaus
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 14:42
Kære flue kæp søger !
Nu da mange andre henviser til noget grej, vil jeg tillade mig i al ubeskedenhed at henvise til dette tilbud, og igen i al ubeskedenhed tillade mig at påstå at det er et godt sæt til prisen Wink
Held og lykke i grej junglen !
Til top
Klaus Rosseland Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Klaus rosseland Avatar

Tilmeldt:: 18 Aug 2011
Geografisk: Faxe
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus rosseland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 15:15
hej lars det var så lidt

jeg har sendt forfang retur til dig ;-)
M.v.h Klaus rosseland
Til top
Klaus Rosseland Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Klaus rosseland Avatar

Tilmeldt:: 18 Aug 2011
Geografisk: Faxe
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus rosseland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 15:21
Jim Hva Forlanger Du For Dit Sæt ?
M.v.h Klaus rosseland
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 15:32
Citat: jimjensen

Kære flue kæp søger !
Nu da mange andre henviser til noget grej, vil jeg tillade mig i al ubeskedenhed at henvise til dette tilbud, og igen i al ubeskedenhed tillade mig at påstå at det er et godt sæt til prisen Wink
Held og lykke i grej junglen !

Det er et kanon tilbud ! Så starter du i hvert fald på toppen og behøver ikke at opgradere når du bliver fanget af det (og det gør du!!) !

Skal siges at jeg ingen relationer har til sælger Smile
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 18:57
Jeg har en XP  og kan varmt anbefale den. Den er også en fed stang til åen efter Hø/Gedde og laks. Du skal ikke tage dig af at det er en B det betyder kun at det er hjemmebyg, og det er jo  bygget hos Korsholm. så mon ikk det er flot lavet.  Jeg haqr faktisk selv kigget langt efter den, og bliver du utilfreds med den så kan du jo sende mig en PB , og vi finder ud af noget.Vh Niels
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down