Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano tourium 20 spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Lundbjerg Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frankiecool

Tilmeldt:: 02 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frankiecool Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano tourium 20 spørgsmål
    Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:39
SmileHej er der en der kan hjælpe med at opklare hvad dette betyder, hvis man søger på hjul Shimano Tourium 20 multihjul hos sports dress, står der følgende: 385m 20lb, hvad betyder det? er det 385m line der kan ta 20lb hvad er 20lb omregnet til?Confused 
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:45

ca . 0,45-0,50ømm

k&b
christian t.
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 23:26
Jeg har googlet lidt og tror Christian har ret.
Men den er for dyr hos dress. jeg sidder med et shimano 2011 katalog og vejl. pris er 1699,- ikke 2199,- men her står også 20lb. bedste online pris jeg kan se er 1359,20 hos fluer.dk ellers koster den vel 1699,- i butikkerne.
Til top
Frank Lundbjerg Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frankiecool

Tilmeldt:: 02 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frankiecool Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 19:11
SmileDet var ikke meningen at jeg ville købe et hjul for jeg har 3 stk, men fordi jeg skal på dubhavsfiskeri ca 400m og ville gerne vide hvormeget line /tykkekse der kan være på mit tourium hjul-20
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 20:15
Der kan nok være 200 meter flet line 0,36mm har lige snakket med min ven der har str. 30 og der kan være 400 meter flet 0.36
Prøv at ringe til en forhandler eller direkte til shimano som forhandles af nordmark
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down