Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skydehoved flyd synk 5 2-hånds

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Gylling hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gylling

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: skydehoved flyd synk 5 2-hånds
    Sendt: 29 Sep 2013 kl. 18:26

Hej vil lige høre om der er nogen herinde der har prøvet Zpey skydehoved compact flyd synke 5 (den nye udgave) i 27 gram

kan den kaste? hvordan er turnover, landingen og underhåndskast kontra overhåndskast med den?

jeg har prøvet en af de gamle i 20 gram og det tog kun 3 kast før jeg kunne indse den bare ikke dutter til mig.

jeg har bla en vision og en guideline flyd synke 3 som er helt fantastisk.. men søger nu en synke 5 hvis der findes noget der spiller.

hvad er jeres bud og erfaring??

Til top
Damsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hanfisken

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hanfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2013 kl. 19:27
Har selv guideline flyd synke 5  hvilket jeg synes er kanon line. Jeg er dog meget spændt på at prøve den nye guideline har lavet flyd 2-4 dette skulle være erstatningen for. De gamle flyd synke 5 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down