Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop/lts

Besvar Besvar
Forfatter
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop/lts
    Sendt: 25 Okt 2011 kl. 14:56
Hej jeg har en loop multi 14 kl 9-10 og en lts slingshot kl9.
Min forvirring ligger i kastevægten.
På min multi står der 32-40 gram og lts skriver at deres kl 9 skal have 37-40 gram.
Jeg syntes det er nogle voldsomme kastevægte.
Nogle erfaringer med disse stænger?
Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Geografisk: Aalestrup
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 15:56
Hej Steffen!
Jeg har haft stor fornøjelse af min LTS Slingshot 13'2 det sidste års tid, både i ind- og udland. Og jeg bruger som oftest 34 gr. - men den kan såmænd sagtens bære 37 gr.
K&B
Orla Bertram-Nielsen

Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 17:47
Hej Steffen.

LTS Slingshot er rullet af en nyere og højere-modolus kulfiber, samtidigt er der lidt mere materiale i den end din Multi stang.

Du behøver ikke tvivle på kastevægten der er angivet for begge. Men prøv dig frem med liner indenfor den angivne kastevægt, så du ender på den vægt der er bedst for dig.

MVH
Michael
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Geografisk: kolding
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 18:13
Ok kan godt lide tunge liner.
Så kan jeg bruge de samme liner:-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down