Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dvd covers

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kiman

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Geografisk: Vestjyland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kiman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: dvd covers
    Sendt: 13 Jan 2015 kl. 21:28
Hej i gruppen jeg har været så uheldig at lade mine dvd film ligge på gulvet så min hundehvalp har haft det sjovt den ødelage mine covers på følgene film laks 1  laks 2  havørredens hemlighed 5 og havørrederns hemlighed 6 så ville lige spøre om der er nogle der ligger inde med disse film som måske har en skanner som kan lave et kopi til mig
Til top
Helmer Mark Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lottiman Avatar

Tilmeldt:: 19 Maj 2006
Geografisk: NV jylland
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lottiman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2015 kl. 03:50
Kan du ikke bare billed-Google filmene og printe nogle af de billeder der ligger der?

Mvh Helmer
Til top
Kim Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kiman

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Geografisk: Vestjyland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kiman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2015 kl. 23:20
Jo det kunne man godt gøre men det ser jo pæner ud men org covers men har fået fat på dem 
Til top
Allan Vittrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vittrup74 Avatar

Tilmeldt:: 07 Aug 2002
Geografisk: Kysten på Hinsholm, Nordfyn, Østfyn samt Kongeåen, Gels Å, Vejen Å og Liver Å mv.
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vittrup74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2015 kl. 08:29
Hej Kim,

En anden mulighed er at gå en tur på biblioteket og finde de pågældende dvd'er. Mon ikke også, du der kan finde en kopimaskine (ved dog ikke, om det er lovligt at kopiere en forside på den gamle måde ;0).
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down