Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

berkley series one eller berkley titanium ssgs 9??

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: berkley series one eller berkley titanium ssgs 9??
    Sendt: 29 Sep 2014 kl. 12:20
Kom desværre ud for et uheld med min gamle berkley series one 9, 7-28g stang så den har jeg ikke mere.

Nu er jeg så i tvivl om hvad jeg skal vælge da jeg også har kigget lidt på titanium ssgs, det hele skal passe med shimano nasci c3000 hjul..

eller nogen der har nogle gode alternativer?
Til top
michael ditlev hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hansenvr6 Avatar

Tilmeldt:: 25 Dec 2011
Geografisk: 8410 rønde
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenvr6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2014 kl. 15:36
series one.. ingen tvivl fra min side. ssgs er mere kluntet i det. og series one spiller bare.. men det er jo kun min erfaring der siger det. 
men ved at bilka på et tidspunkt solgte ssgs til 250-300 kr. og det er jo trods alt ret så billigt..
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2014 kl. 16:25
Man kan også være heldig at finde en Series One i Bilka til 299,- men så skal man være der tidligt den dag de kører tilbud, og det er ikke til at sige hvornår de næste gang har sådan en på lager i netop din Bilka...

Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2014 kl. 17:17
Begge modeller er udgået, så du skal være heldig hvis du finder nogen. 
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2014 kl. 18:40
Citat: Steen V Knudsen

Begge modeller er udgået, så du skal være heldig hvis du finder nogen. 


ssgs titanium er nu ikke særlig udgået kan fås til 600kr mange steder på nettet i DK.

bilka Sønderborg har en del af dem men de står til 1200kr pt, ved ikke om de for deres 30 til 70 % tilbud mere i år det lignede lidt som de ikke fylder på hylderne igen så sæson er måske slut i blika ?
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2014 kl. 21:28
Det er de nu altså Ronny73. Restlager i butikker kan jo altid forekomme. Man kan garanteret finde stænger hos diverse forhandlere, som både har 5 og 10 år på bagen. Wink

Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2014 kl. 07:16
fair nok Steen, jeg forstod dit tidligere indlæg som den nærmest var umulig at få fat på, så ville bare gøre 0 opmærksom på han sagtens kan få fat på en hvis han vil
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2014 kl. 22:08
Mange tak for svar, kunne ikke få fat i series one stang nogle steder, så har købt en ssgs. Så må den prøves, ellers kan den altid blive som reserve stang og så finde noget shimano måske.

Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2014 kl. 08:43
Citat: Casper84

Mange tak for svar, kunne ikke få fat i series one stang nogle steder, så har købt en ssgs. Så må den prøves, ellers kan den altid blive som reserve stang og så finde noget shimano måske.


bla Pamhule og fisknu har den da :-)

håber du bliver glad for ssgs det er jeg i hvert fald for min :-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2014 kl. 19:52
Ja, til 999kr på tilbud, min gamle series one gav jeg 600kr for.
Forstå ikke de svingende tilbud.

Det håber jeg også, tager snart en tur på Stevns og afprøver den.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down