Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskenæs ved Gråsten

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nikki

Tilmeldt:: 20 Jul 2008
Geografisk: vesthimmerland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nikki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskenæs ved Gråsten
    Sendt: 24 Okt 2009 kl. 22:35
Hej
Er der nogle der kan anbefale nogle gode pladser i nærheden
af Fiskenæs (Gråsten) da jeg skal på ferie der fra på Torsdag
Mvh Lars
Til top
Claus Klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Klitsgaard Avatar

Tilmeldt:: 24 Jan 2008
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klitsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2009 kl. 23:06
Hej Lars ! ´´Fiskenæs´´, så er du jo lige ved vandet ! Du er i Nybøl Nor, og kan fiske overalt. Men ned til vandet, og fisk så venstre om, ned langs skoven.....der er gode muligheder ! Kommer til Egernsund Lørdag ved 09.00 tiden, så hvis du vil have et lift til mit favoritspot (15 min. kørsel fra Gråsten), der har kastet pænt med fisk af sig på det sidste, er du meget velkommen . K&B Claus
Til top
Lars Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nikki

Tilmeldt:: 20 Jul 2008
Geografisk: vesthimmerland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nikki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 09:13
Hej Claus
Takker for info strækket ved skoven ser meget spændende ud når man googler det Hvad for nogle fluer bruger du ?
Mvh Lars
larskent@live.dk
Ps Turen ud til dit favoritspot kan da megetvel komme på tale Vi skal være der 4 dage og skal lige have fundet ud af om der er til en hel dags fiskeri da der også er kone og 2 børn der ´´skal passes´´
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum