Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangholder

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Nissen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
itnisse Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2007
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér itnisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangholder
    Sendt: 26 Okt 2009 kl. 16:10
Er der nogen der har erfaring med den magnetiske stangholder Pool 12. Virker det eller skal man tage den med sugekop.
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 17:31
Hey Per...

Jeg har haft et sæt med sugekopper og dem var jeg ikke imponeret over. De røg ikke af, men var ret løse da jeg skulle have dem af. Magneterne holder presset hele tiden og er i mine øjne mere pålidelige.

/Tommy Ploug
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 17:58
Hej Per.
Du kan roligt købe en Pool 12 stangholder med magnet,du kan løfte din bil uden problemer ;)

/Esben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum