Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mørrum, tandlæge ???

 Besvar Besvar
Forfatter
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mørrum, tandlæge ???
    Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:05
De Herrer..

Mon der skulle være nogen der er klar over, om der er mulighed for at besøge en tandlæge i Mørrum ?

Det burde jo være oplagt at kombinere en fiskeferie med et tandlægebesøg.. Med de kurser der er er på svenske dollar for tiden, så kunne det jo faktisk ganske let financiere et års/sæsonkort:-)

Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:58
Mörrums Tandläkarpraktik Andersson
Valhallavägen 9 B, 37530 MÖRRUM (Blekinge)
Tel. 045450057
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:59
Husk 0045 + tlf.nummeret uden det første ciffer (nullet).
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 18:01
Jeg har ikke prøvet klinikken, men blot fundet det via en søgning på internettet.

Bo
Til top
Jan Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don P. Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2006
Geografisk: Køge Bugt
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 18:22
Jeps (y)
Sidst jeg fik fjernet 2 visdomstænder, og var bedøvet i hele ansigtet i 2 timer, var det eneste jeg tænkte på, at komme ud og fiske:-(

Mvh. Jan Pedersen.
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 18:48
Der er jo også nogle der bare dem med posten :-) men en god ide at kombinere lakseturen (y)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 18:49
Bo Schødt Kluxen skrev: Husk 0045 + tlf.nummeret uden det første ciffer (nullet)....


Fint med gode råd på stribe - men for at ringe til Sverige vil det være klogt at bruge 0046 !
;-)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 19:42
Det er sgu iorden - tak for hjælpen(y)

Endnu en god undskyldning overfor konen, for at tage til Mørrum!!

Det er jo lige før man skal kaste sig ud i en rodbehandling med 3 efterbehandlinger, dét kan jo stå på i ugevis;-)
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kokken

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kokken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 19:58
Hej Gutter
For år tilbage blev jeg ramt af de vildste tandsmerter under min Lakseferie i Mørrum , med hjælp fra Janne på Glâsvâgen kom jeg hurtigt til tandlæge..
Han rykkede en visdoms tand ud :-)
let og elegant , jeg gav 500 svkr dengang , det er nok ca 5 år siden.

hilsen Kokken
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 20:06
Ja, det er selvfølgelig rigtigt, det skal være 0046

Bo;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres