Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

geddefiskeri i tryggevælde å?

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MrSelfdestruct Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MrSelfdestruct Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: geddefiskeri i tryggevælde å?
    Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:44
hej folkens!

Jeg skal hjem til dk imellem jul og nytår, og skal have mit jerk grej med. En juletur til Vindinge Å plejer altid at kunen betale sig!
MEN jeg ville gerne udforske tryggevælde å lidt med jerkstangen, så jeg søger efter lidt assistance mht. pladser til geddefiskeri med jerkbait?
venligst

Bo g.
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 19:30
Hvis det er dagkort stykket ville jeg forsøge mig på strækket fra prambroen og opstrøms til engen hvor dagkort stykket slutter.
Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MrSelfdestruct Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MrSelfdestruct Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 20:34
jeg har overhovedet ikke gjort mine lektier endnu, så ´´dagkortstykket´´ siger mig ik det store... men det lyder som det nemmeste sted at få adgang til kan jeg høre?
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 20:48
JA, der er såmænd kun et dagkort stykke og det strækker sig fra broen ved udløbet til et stykke op af det stræk der kaldes engen.
Kort kan købes på flere tankstationer i området samt i grejbutikker.
Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MrSelfdestruct Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MrSelfdestruct Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 20:51
hehe ja nu tjekkede jeg lige dagkort.dk ud, og det er sq et kort stykke at fiske på? men det er måske rigeligt?
der er dog nogen steder længere opstrøms der ser RET fede ud! har køge foreningen gæstekort system eller noget i den stil?
Vindineg hvor jeg plejer at fiske er det måden at komme ind på.. at man skal følges med et medlem og så ha et gæstekort.. virker ret ok.. bare synd at der ikek er flere der benytter sig af det..

Bo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down