Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fatastiske tarpon fiskebilleder.

 Besvar Besvar
Forfatter
Jonas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskejonas Avatar

Tilmeldt:: 28 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskejonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fatastiske tarpon fiskebilleder.
    Sendt: 05 Nov 2009 kl. 15:43
Min gode ven Nicolai viste mig for noget tid siden nogle billeder hvis lige jeg aldrig har set... Jeg har fisket og ikke mindst dykket en lille smule rundt på vores lille klode og derved fået set mig lidt omkring, det er derfor heller ikke alt for ofte jeg ser billeder der efterlader mig savlende med munden på vid gab og kroppen dirrende af misundelse, respekt og fiskefeber.

Men de billeder Nicolai viste mig af fluefiskeri på egen hånd efter kæmpetarpon fra flydering langt inde i mellemamerikas mangrove slog alligevel fuldstændig benene væk under mig.

Fiskeren og fotografen hedder Daniel Göz. En del af jer kender ham sikkert, men for dem af jer der ikke gør smider jeg lige et par link, så det forhåbentlig ikke kun er mig der konstant blir taget i dagdrømmeri.

- se linket HER

and

- se linket HER/
(Kan ikke linke direkte til artiklen)

Mvh
Jonas
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 16:10
Og så har han endda relationer (?) til Danmark med fine pics fra hjemlige forhold med forum-kendte folk :)

- se linket HER
Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 17:07
Artiklen kan også ses i det nyeste nummer af FiskOgFri.. :-)(y)
Til top
Jonas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskejonas Avatar

Tilmeldt:: 28 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskejonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 17:09
Hej Mads

Shit! det vidste jeg slet ikke... :-(.Jeg har ikke læst danske fiskeblade meget meget længe.

Mvh
Jonas



Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 17:30
Men det må satme være nervepirrende at sidde med røven i vandskorpen, og tumle rundt med 50kg vildskab! ;-)

Kan nok ikke sammenlignes med gedder fra flydering, sådan et bæst kan jo vælte lortet omkuld, med et haleslag.!
Til top
maciej Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maciej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2005
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maciej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 19:39
kender en som iår ville prøve at fiske helleflynder med fluestang fra flydering, det er endnu mere vildt (:
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 15:09
om en 50 kg's helleflynder er vildere end en 50 kg's tarpon...

tja de er nok meget forskellige at fange, uanset hvad så ville det sætte mit adrenalin i kog...

mik
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 15:36
Helleflyndere er ikke helt så meget ude af vandet......;-)
Heinz
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 16:43
Nu når snakken går på spændene fisk at fange i flydering hvad så med den her

- se linket HER

jeg ved ikke om det er en vild figther men den må da være spændene at fange i en flydering :-):-)
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 20:04
MADS....
det er satme god værkstedshumor :-):-):-):-):-):-):-)



/Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres