Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bæltetaske

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Ravn Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik r Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik r Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bæltetaske
    Sendt: 09 Nov 2009 kl. 12:01
Jeg har længe ledt efter en meget simpel bæltetaske.

Dem jeg kan finde har utallige lommer og alt verden pjat indvendig..

Det jeg søger er en taske hvori jeg kan har 7-8 c&f æsker i størrelsen 1500(124mm x 94mm x 32mm). Udover det kunne det jo ikke gøre noget der var plads til lidt flydemiddel, evt. i et par retractors eller dispensere eller hvad man kalder de små clips..

Taskerne jeg finder er enten for store eller også passer de egentlig fint i størrelse, men er så spækker med lomme osv. indvendigt, så æskerne ikke kan komme til at stå overskueligt..

Måske nogen kender til en taske som ville kunne opfylde mine ønsker..

Håber nogen kan hjælpe med nogle forslag..

På forhånd tak.
Til top
Thomas Vince Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
T.Vince Avatar

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T.Vince Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 12:08
Hej Henrik,

Jeg har den gamle model af den her:
- se linket HER=

Har dog ikke set denne nye model. Men hvis den ca. er som den jeg har, så er dette et godt bud på hvad du søger!

Good luck.

:-)
Thomas
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 13:16
Denne synes jeg er god specielt med flaskeholderne, hvilket er en rar feature, hvis man går meget og derfor har brug for lidt ekstra drikkevarer.

- se linket HER


Til top
Brian Toft Kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristiansen Avatar

Tilmeldt:: 21 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 16:13
Enig Steen - jeg sætter også pris på denne feature i min i Arcteryx Q10 som tilgengæld koster 3 gange så meget som ny - se linket HER
Til top
Henrik Ravn Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik r Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik r Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 18:29
Tak for svarene:)

Det ser spændende ud..

Men er da stadig åben for flere forslag..
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 18:46

Hej Henrik,

Mit bud..god kvalitet og fornuftig pris.

- se linket HER

Har en ældre model fra North Face, den er sg ikke til at slå ihjel:-)

CM,
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres