Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

god oplevelse med auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
olav olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
olav olsen

Tilmeldt:: 03 Sep 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér olav olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: god oplevelse med auktion
    Sendt: 11 Nov 2009 kl. 20:45
god oplevelse. jeg vandt for et stykke tid siden en auktion over nogel blink o
g modtog få dage senere en kuvert fra sælger. Kuverten var desværre tom æv tænkte jeg, forsendelsen er jo for købers risiko jeg sendte dog sælger en mail som der ikke umiddelbart blev reageret på, nå nå tænkte jeg og slog det efterhånden ud af hovedet, blev så for et par dage siden ringet op af sælger der beklagede forløbet og undskyldte den sene reaktion på min mail. Sælger fortalte at han vil sende nogle nye blink kvit og frit selvom jeg tilbød at betale portoen ville han dog ikke høre tale om dette. Idag modtog jeg så en lille pakke fra sælger indeholdende et betydeligt større antal blink end det jeg oprindeligt havde betalt for. Sikken en guttermand jeg synes han fortjener stor ære og respekt. jeg er dybt imponeret og glædeligt overrasket. olav Olsen
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 21:59
Hej !

Jeg kan forstå at du blev glad, med dybt imponeret synes jeg ikke du skal väre. Den som solgte til dig synes åbenbart at det er godt med en god relation til sine kunder og så gör man bare sådan. Bedre at have et lille tab, i det lange löb så vinder man nok som sälger på det, og når det gälder din handel så havde sälgeren åbenbart ikke pakket dine blink godt nok ind förste gang, så lärte han sig det.
Jeg synes måske godt at vi kan sätte större krav på hinaden når vi handler - det behöver altså ikke väre selvklart at sälgeren skal have betalt först og så er det köber som også står med risikoen hvis noget bliver väk.
mvh. Steen
Til top
Peter Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peter andersen1

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter andersen1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 23:46
synes da det var kanon service, forstår slet ikke steens holdning, sælgeren gjorde godt med ud over det sædvanelige, det er jo ikke nemt at vide hvor meget fodboldt postdanmark spiller med pakken.
ja man kan pakke alt ind i skumplast og så betale 75kr for + pakning for et par blink det holder bare ikke:-)
Til top
per larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ph.larsen

Tilmeldt:: 03 Apr 2008
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 105
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ph.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 00:11
Hej Steen

Jeg har tænkt på det samme som dig.Hvorfor er det egentlig
altid køber der skal stå med hele risikoen?Jeg ved ikke om der rent juridisk er en forskel ,hvis det var sælger som først modtager betaling når køber har modtaget varen.Måske
er der nogen her som,ved noget om det?
Jeg har købt en del her på 123 og har aldrig oplevet problemer.En enkelt gang oplevede jeg ved køb af et
fluhjul til 1300 kr.At sælger insisterede på,at jeg først skulle
se varen før,jeg enten betalte ell.Sendte det retur.Hjulet
var som lovet så jeg betalte naturligvis.Hvis nu jeg havde
beholdt hjulet uden at betale,havde sælger så været ringere
stillet end jeg ville have været hvis jeg havde betalt og sælger havde beholdt hjulet?

mvh per larsen
Til top
jens folmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jensfolmann Avatar

Tilmeldt:: 02 Feb 2009
Geografisk: øst falster
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jensfolmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 00:56
steen og per i er nogle søde drenge
Til top
Bendy witt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bendy

Tilmeldt:: 29 Dec 2008
Geografisk: Hundested
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 20:32
Hej Olav
jeg er glad for du fik de nye blink blandet bornholmer anden gang
jeg har ikke nogen indteresse i at snyde folk og får det aldrig
jeg fisker på hele sjælland og vil gerne kunne se en lystfisker fisker i
øjene og fortælle hven jeg er
en fornøjelse at handle med dig knæk og bræk
VH Bendy Witt Hundested
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres