Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskebiksen.. Erfaring

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskebiksen.. Erfaring
    Sendt: 11 Nov 2009 kl. 22:45
Nu da de stopper kunne man da være fristet til lige at få fyldt nymfe og tørflue æskerne lidt op.

Nogen der har handlet der før, og hva kvali´ er deres fluer?
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 22:58
Ole S. Linding skrev: Nu da de stopper kunne man da være fristet til lige at få fyldt nymfe og tørflue æskerne lidt op.

Nogen der har handlet der før, og hva kvali´ er deres fluer?...


Og levering?
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris1

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 07:51
Hej Ole, har handlet fluer der en gang, til prisen er de ok, og hurtig levering. Vh Thor
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 15:44
Jeg har handlet der flere gange, også da det var deres forgænger der havde forretningen. Jeg har købt rigtig mange fluer hos dem (et sted mellem 250 og 300) igennem tiden og der er kun (y) fra mig. Hurtigt leveret og solidt indpakket. Desuden kan man følge ekspeditionen og se hvor langt ens ordre er nået.

Desuden er deres fluer rigtig fine til prisen.

Jeg skal nok også lige handle en sidste gang hos dem, men synes da ikke at der er de vilde rabatter at hente??

/Tommy Ploug
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres