Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ÆKVATOR SPORT 60 ÅR.

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ÆKVATOR SPORT 60 ÅR.
    Sendt: 12 Nov 2009 kl. 15:32
Tillykke med de 60 År. Ækvator Sport.

Kære Hans & mor Lene + Preben hvis han ellers kan se dette her.

Jeg skriver dette indlæg som privat person, og gammel kunde der i mine drenge år og som ung altid har handlet fiskegrej hos Ækvator Sport.

Som dreng, var jeg så heldig at mine forældre havde en villa på Langelinie i Odense, med have direkte ned til Odense Å.

Her har jeg brugt utroligt mange glade timer med både at sejle, bade og fiske med mine kammerater i hele min barndom.
Først var fiskeriet med orm og prop, senere spinner, og sidst med flue.

Da de for over 40 år siden startede med at udsætte ørreder i Odense Å, blev jeg klar over at disse helt utrolige smukke fisk skulle overlistes med noget bedre grej end en bambuskæp.

Til min 12 års fødselsdag, kørte min far mig ned til Ækvator Sport i Frederiksgade.
Her i denne lille butik som udover Sportstøj og kondisko også handlede med fiskegrej, fandt jeg min første spinne stang en smuk 8 fod´s sag fra Daiwa, i ren Madam blå farve, samt et D.A.M hjul i bedste tyske kvalitet. Preben hjalp mig med montage af line, og lærte mig et par knuder til svirvlerne og spinnerne, jeg glemmer det aldrig:-)

Han var altid utrolig hjælpsom, hvad enten det gjaldt fiskeri i Åen eller senere med fiskeri på kysten, hvor vi naturligvis altid lige skulle forbi ham om morgenen i weekenden for at købe sandorm, og skrubbe forfang, inden vi cyklede til Nyborg og fiskede på molerne hele dagen.

Der er jo sket meget siden den tid, men det er rigtigt rart, at i har bevaret den dejlige atmosfære i jeres butik, den er til glæde for rigtig mange kunder, og er jo også medvirkende til at jeres forretning har bestået så mange år.;-)

Jeres udvidelse af butikken er blevet utroligt flot, og i har samtidigt bevaret den fornemmelse af at ´´være kommet hjem´´ når man besøger jeres butik.

I mine øjne har i aldrig været et stærkere team end i er nu hvor Claes og Niklas også er med, samt de unge drenge der hjælper jer når det går rigtigt stærkt.

Den ´´gamle´´ ville have været stolt af jer, Hans.

Håber i fortsætter i mange år endnu, 75 års Jubilæet kan vi to måske også nå at få med.

Endnu en gang et stort tillykke!
(y)(y)(y)(y)(y)

Best

Michael Ladefoged
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 15:56
Hej med jer.

60 år. i den branche er meget flot gået, jeg håber for Ækvator Sport at de fortsætte med at drive butikken ligså godt de næste 60 år.

Stort tillykke.
Hyggelig hilsen
Robin.

Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 17:39
Hej Hans, trods muligheden for at handle grej en 4-5 forskellige steder i Odense, så gør i det nemt at vælge, stort tillykke herfra... !! :-)
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 17:41
Jeg kan sagtens genkende den fornemmelse der her tales om, Det har altid været en stor fornøjelse at handle grej i Ækvatorsport og atmosfæren er lige i øjet. Et stort klap på skulderen til Hans og drengene.
Det i gør, gør i rigtig godt
(y)(y)(y)(y)(y)

Et stort tilykke med jubilæet herfra.


Med respektfuld hilsen:

Frank T
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 17:58
Et håndtryk til Hans igår og en lykønskning, men også en hilsen fra mig til tråden's fortsatte virke.

Godt gået, drenge.

Hilsen fra Assens-kanten (y)

/Jan
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 18:53
Hvor har I bare ret(y)(y)(y)
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 19:23
Bukker og nejer, kysser ærbødigt den jord i har trådt på, tak fordi jeg fik lov at indsnuse den sidste lille fjert i pruttede, åhhhh...åhhh....., tak tak, ærbødige venlige sukkersøde nostalgiske tanker,
Til top
Hans Aarre Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hans Pedersen Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2006
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 09:59
Mange tak for ordene.

Der er ingen der ikke godt kan ta' lidt ros.


Mange hilsner fra Lene og Hans


PS. Det gi'r enegi til 60 år mere - også selv om Lene er sikker på at hun til den tid har droppet den daglige cykeltur ind til forretningen.
Til top
Ove Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ons Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ons Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 11:00
Stort tillykke her fra Nordfyn.
Det er altid hyggeligt at besøge jer.
:-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres