Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

att Michael Wölck

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: att Michael Wölck
    Sendt: 15 Nov 2009 kl. 16:39
Kære Michael

Jeg vandt denne auktion: emne nr. 37972 : Eagle Claw Filet bræt med holder.
Se her: - se linket HER

Jeg har som aftalt betalt dig for vare + forsendelse. Det skete den 29. oktober. Siden er der ikke sket noget, jeg har ikke modtaget varen, og jeg kan ikke komme i kontakt med dig via email, trods gentagne forsøg. Jeg kender ikke årsagen, men prøver nu at opnå kontakt ad denne vej.

Har du sendt varen til mig?

Mvh. Peter Larsen
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wølkenstein

Tilmeldt:: 13 Nov 2006
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wølkenstein Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2009 kl. 17:31
Hej Peter
Michael har lidt problemer med både telefon og it lige nu, jeg tager fat i ham i morgen så der kommer orden i de ting
hilsen morten
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2009 kl. 20:13
Ok, tak for det.

Mvh. Peter
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 22:31
Hej Morten

Du lovede for 4 dage siden at der ville ske noget. Men her til aften er der stadig ikke sket noget. Ingen vare, ingen svar på emails, ingen besked, intet.

Michaels email adresse ligger på @yahoo.dk, og kan altså benyttes fra enhver pc med internet, f.eks. på et bibliotek om nødvendigt. Så jeg har lidt svært ved at tro på at han ikke kan få adgang til sin email.

Nu må der gerne snart ske noget, enten modtager jeg varen, eller også må han betale mine penge tilbage.

Peter
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 07:28
Var der ikke engang, hvor en anden Michael tog røven på folk;-):-(
Gad vide om det er den samme.
Hvordan kan en seriøs webmaster se igennem fingre med det?.
Det fatter jeg intet af:-(

HC
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 08:32
Hvor seriøs man kan være når man samtidig har en online shop og ikke kan finde ud af at sende folk de varer de har købt OG betalt herfra har jeg mere end svært ved at se, undskyldningen med it og tlf problemer er ærlig talt den mest fesne længe hørt...
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 08:51
Hej Jan

Nej, jeg har ikke modtaget noget. Han sender ikke noget og svarer ikke på email.

Mvh. Peter
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 09:28
Henrik Christensen skrev: Hvordan kan en seriøs webmaster se igennem fingre med det?.
Det fatter jeg intet af:-(

HC


Har du læst reglerne for salg og auktion herinde.

Det tror jeg ikke at du har siden du skriver sådan.

Frank
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 10:52
Jan Frandsen skrev: Okay men det er åbentbart tilladt at snyde og bedrage her på 123nu for webmaster, .


Det var dog utroligt Jan. Vil du bare ikke forstå noget.
Det er ikke webmasters problem, hvilket også står i de regler du burde have læst inden du købte noget.

At der så findes dumme folk der vælger at snyde, er meget beklageligt, og vi synes alle at du burde have det du har betalt for.

Men jeg tror at du skal regne med at dine indlæg til pågældende person bliver slettet, pga du ikke hører hvad det er vi fortæller dig.

Læs nu reglerne herinde en gang til, og mens du så er igang kan du jo lige læse de regler en gang til, som du selv henviste til på forbrug.dk. Du har ikke engang læst og svaret på det jeg skrev til dig i den anden tråd.

Frank
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 11:13
Hej Peter
Har du prøvet de gule sider?
der er faktisk fastnummer på en Michael Wølck i 8830 tjele
jeg ved ikke om det er ham du søger

Hilsen en der er ved at være flov over sit navn
Michael;-)
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 11:30
Frank skrev: <

Det var dog utroligt Jan. Vil du bare ikke forstå noget.
Det er ikke webmasters problem, hvilket også står i de regler du burde have læst inden du købte noget.


Frank


Der står jo også helt klart i reglerne, at grove overtrædelser vil føre til udelukkelse fra auktionen - og denne Wölck har jo tilsyneladende snydt op til flere brugere uden nogen form for aktion fra webmaster. Så først og fremmest må webmaster da selv overholde sine egne regler - forstår fuld ud harmen fra de, der er blevet snydt.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 11:43
Jan Persson skrev: <

Der står jo også helt klart i reglerne, at grove overtrædelser vil føre til udelukkelse fra auktionen - og denne Wölck har jo tilsyneladende snydt op til flere brugere uden nogen form for aktion fra webmaster. Så først og fremmest må webmaster da selv overholde sine egne regler - forstår fuld ud harmen fra de, der er blevet snydt.
...


Enig, og hvis ikke samme Wölck, har haft en aftale med webmasteren angående kommercielle auktioner, har han også forbrudt sig mod reglerne desangående, da han inden der blev stille fra hans side, i den grad tæppebombede auktionen med varer fra sin forretning - se linket HER

Henning

Redigeret af Henning - 06 Jan 2014 kl. 18:50
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 13:04
Hej Michael Nielsen

Du behøver ikke at være flov over dit navn. Jeg kender den anden Michaels adresse og telefon, men prøver indtil videre at få problemet løst via email og denne tråd. Hvis det ikke lykkes snart vil jeg nok prøve telefon eller papir-post i stedet. Hvis intet af dette lykkes, vil jeg kontakte webmaster og spørge om ikke udelukkelse kan komme på tale. Men dertil er jeg ikke nået endnu.

Mvh. Peter
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 20:38
Jan Frandsen skrev: Okay okay Frank men lad nu være med at buldre sådan, det er muligt jeg har misforstået noget, men det ændre ikke min holdning på snydere og bedragere der bare lader som om intet var hændt, og alligevel kvittere for modtagelse af mail.

Det er muligt du mener jeg ikke forstår hvad der menes og det har du nok ret i, det beklager jeg.

Frandsen

Jan, jeg buldre ikke.
Jeg synes at det er fint at du gør opmærksom på at her har vi at gøre med en der ikke er til at stole på.
Takker for advarslen. Men vi kan bare ikke gøre noget ved det. Det kan webmaster heller ikke, udover at udelukke ham fra flere auktioner. det ved jeg så ikke om er sket.
Jeg har kun prøvet på en pæn måde at forklare dig om reglerne ved privatsalg og ved auktion her på siden.
Det ville være fint med et rating system her på siden, + muligheden for at slette et bud fra en køber man ikke vil handle med. Men det må vi jo stille Lars som forslag.
Så det vil jeg gøre med det samme.
Håber at du får det du har betalt for, ingen har fortjent at blive snydt.

Mvh
Frank
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 23:08
Frank skrev: <

Det ville være fint med et rating system her på siden, + muligheden for at slette et bud fra en køber man ikke vil handle med. Men det må vi jo stille Lars som forslag.
Så det vil jeg gøre med det samme.

Mvh
Frank...


Hvis man skal tro hvad der stå skrevet i din profil, er du forholdsvis ny bruger af dette forum, og du kan selvfølgelig derfor ikke vide, at det foreslag du vil stille Lars, er et han har fået utallige gange tidligere.
Lars har ved flere lejligheder, lovet at se på sagen, men der er desværre - ikke sket det mindste.
En søgning på ´´rating´´ gav dette resultat - se linket HER og som du sikkert kan se, er det ikke nogen nyhed.
Men held og lykke med dit forehavende, det kunne jo være du har mere held i sprøjten, men jeg tvivler!

Vh
Henning
Til top
Carsten Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
CTN

Tilmeldt:: 24 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CTN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2009 kl. 00:52
Puhaaa det lugter langt væk!

Er der nogen der har gode erfaringer med nævnte sælger??

Ellers er det da bare at tæppebombe hans auktioner med urealistiske bud.. Det kan være det kan få ham i tale herinde på forum. ;-)

Mvh CN
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2009 kl. 16:03
Hermed en opdatering vedrørende min andel. Det var mig som startede denne tråd, og kun med det formål at få kontakt med sælger.

Jeg har her i eftermiddag modtaget den vare jeg vandt i auktionen. Jeg sendte i går et papir-brev til sælgeren pga. problemer med at få kontakt via email. Men så vidt jeg kan se har han også sendt varen senest i går, så han kan selvfølgelig se bort fra brevet. Dermed har jeg ikke noget udestående med Michael Wölck, og går ud fra at der bare var tale om en misforståelse eller et uheld.

Carsten: jeg synes ikke det er en god ide at lægge urealistiske bud på auktioner, uanset hvad og hvem. Jeg foretrækker at tale om tingene. Ellers kan en simpel misforståelse hurtigt udarte. Jeg foretrækker også at undgå en alt for ophedet diskussion, så man kan se hinanden i øjnene bagefter.

Sagen er hermed lukket, i hvert fald fra min side.

Mvh. Peter :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres