Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

frie søer i kbh

 Besvar Besvar
Forfatter
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: frie søer i kbh
    Sendt: 18 Nov 2009 kl. 23:13
da jeg godt snart vil ud og fiske lidt og kun har min fluestang(som jeg er nybegynder med) og ikke har fået købt et par waders endnu(er lige flyttet til kbh) ville jeg høre jer derude om i kender nogle gode/udemærkede søer som jeg kunne tage ud og fiske i, i nærheden af kbh og som samtidig er frie søer. I må også gerne komme med nogen tips til hvilke fluer der kunne være gode

har set på sns.dk at der er et par søer på vestamager der er frie, nogen der har erfaringer med dem?

på forhånd tak
johan
Til top
maciej Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maciej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2005
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maciej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 18:39
storehøj på kalvebodfælled er fyldt med flotte rudskaller og mange store aborre, gerne små fluer fra str. 18 til 10.

trekanssøen, er fyldt med aborre,skaller,brasen,rudskaller,karper,græskarper,suder,gedder,flier,karusser,guldfisk og sølvkarper
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 19:48
okay det lyder da som der, der jeg skal prøve at smide en en flue ud.... skal det være våd eller -tørfluer?
Til top
maciej Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maciej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2005
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maciej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 22:47
om sommeren er rudskallerne, og karperne skide sjove at tage på tør, men prøv dig frem, kan ikke servere alle mine små tricks (:
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres