Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A.Jensen fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Rasmus Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nrn Avatar

Tilmeldt:: 31 Maj 2002
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nrn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: A.Jensen fluestang
    Sendt: 21 Nov 2009 kl. 22:02
Hej.

Nogen der har noget positivt/negativt omkring A.Jensen stænger.

Jer er lidt lun på:

A. Jensen - ATH 9' aftm 6 (3-delt)

God weekend.
Niels.
Til top
Niki Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sandormen

Tilmeldt:: 10 Okt 2008
Geografisk: Thy
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sandormen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2009 kl. 22:53
Lækkert grej!

Har selv en AHT stang med Auratus hjul!
Super lækkert sæt, og prismæssigt slår den tilsvarende konkurrenter overlegent...!
Efter min mening.

Niki
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 00:36
Købte et 8´er sæt forleden.
Stangen er let. 8´eren vejer 102 gram
Første indtryk efter 2 timer ved kysten... Hurtig aktion, masser af energi hvis ikke man trækker for langsomt...




Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 07:18
Jeg har en spritny kl.7-8 til salg + tilhørende lynx hjul.
Super sæt.
1500 incl. fragt

Mvh
Henrik
Til top
Martin Nørgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MartinNørgaard

Tilmeldt:: 19 Nov 2008
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MartinNørgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 10:06
Salmonfly som forhandler Jensen og TFO, som vel er ca. i samme prisklasse anbefalede TFO TICRX, dengang jeg selv overvejede at købe en jensen stang. TFO har desuden livsgaranti og det mener jeg ikke Jensen stængerne har.
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 10:15
Hey Martin

Læs i bunden:

- se linket HER

Mvh Allan
Til top
Niels Rasmus Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nrn Avatar

Tilmeldt:: 31 Maj 2002
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nrn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 10:32
Hej.

Tak for jeres input.

Tror konen har købt, A.Jensen stang og hjul til mig i julegave:-)(y)

Jeg gik hende lidt på ´´klingen´´ og hun mener ikke jeg skal købe ny flue stang inden jul.....

Niels
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 10:35
hej alle. jeg har ikke noget positivt at sige om min a.jensen stang den knækkede første gang jeg prøvede den på græs.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 10:53
Niels Rasmus Nielsen skrev: Hej.

Tak for jeres input.

Tror konen har købt, A.Jensen stang og hjul til mig i julegave:-)(y)

Jeg gik hende lidt på ´´klingen´´ og hun mener ikke jeg skal købe ny flue stang inden jul.....

Niels


Det mener de fleste koner ikke, men held og lykke med Juleaften alligevel...det kunne jo være.

Mvh
Jim.
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 11:09
leif lunde skrev: hej alle. jeg har ikke noget positivt at sige om min a.jensen stang den knækkede første gang jeg prøvede den på græs.


Nu kan det jo være at du har været uheldig, og fået en stang med en lille fejl.
Men som nævnt 100000000 gange før herinde, så kan 6000kr stang også knække.
Så fordi din stang har været en mandags model, så er det ikke ens betydende med at man ikke skal købe A.Jensen.
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 11:15
De har stadig 6´eren ved ækvator til 859kr! Og der er livstidsgaranti, bare man registrerer på hjemmesiden inden 14 dage efter købet.
Jeg er sikker på at du kan maile hvis du får den i julegave og forklare det er en gave, så den holder garantien
Deres 60 års jubilæum.
Jeg købe ny 8´er AHT og lynx hjul 5-6 til under 1600kr dernede :D
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wølkenstein

Tilmeldt:: 13 Nov 2006
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wølkenstein Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 17:38
Hej Niels
har været så heldig at vinde en 9´´ klasse 7 saltvandsmodel, det er bare en super stang og den afløser min gamle sage stang som også bare er god, denne nye kaster bare bedre


Morten:-):-)(y)(y)
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 17:43
Tror faktisk jeg kan melde mig under fanerne blandt dem der får en A.jensen stang og hjul i julegave, har en mistanke om konen har været forbi ækvator ;)
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 21:28
så har de også hopped på scierra bølgen,så en brugt stang ikke er en skid værd;-)bare husk det hvis du køber en.lige nu på tilbud -60% hos ækvator sport.(y)
Til top
Niels Rasmus Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nrn Avatar

Tilmeldt:: 31 Maj 2002
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nrn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 21:39
´´så har de også hopped på scierra bølgen,så en brugt stang ikke er en skid værd´´

hvad mener du.....?
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2009 kl. 21:45
leif lunde skrev: hej alle. jeg har ikke noget positivt at sige om min a.jensen stang den knækkede første gang jeg prøvede den på græs.


Jeg skulle prøve en Loomis MAX GLX hos en forhandler og efter 30 sekunders kast var stangen femdelt. At sige man ikke har noget positivt at sige om Loomis pba af denne oplevelse er vist lidt at generalisere ;-)

mvh
Thomas Schreiber
mayfly.dk
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2009 kl. 07:13
Ja den med scierra bølgen fatter jeg heller ikke helt ?

PS 60% rabat på hvad Hans i Ækvator nu har tilbage af A.Jensen stænger måneden ud (y)
Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2009 kl. 07:55
Jim Nielsen skrev: Ja den med scierra bølgen fatter jeg heller ikke helt ?

PS 60% rabat på hvad Hans i Ækvator nu har tilbage af A.Jensen stænger måneden ud (y)...


Tror han mener at en Scierra stang ikke var til at sælge brugt, fordi de blev solgt så billigt hos forhandlerne, så kort tid efter de kom frem.

Lidt det samme med A.jensen nu. Spar 60%.. Godt man ikke købte en til fuld pris for 1 måned siden..
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2009 kl. 08:55
at den ene måned koster en scierra stang 3999.- måneden efter tilbud til 1700.- ser ikke det samme hos eks.sage og loop.
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2009 kl. 08:57
nemlig det er præsis det jeg mener.
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2009 kl. 09:56
eller bang og olufsen, men de er også på ski----


men det er vist også kun i tøj og fiske brancen den slags stunt udføres.

jeg betaler gerne en fair pris for kvalitet og service, men gider ikke føle mig narret mere så de firmaer køber jeg ikke mere af, heller ikke nedsatte stænger.
:-(
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2009 kl. 12:50
Jeps
Jeg har i land tid luret på ny fiskejakke og har fået helt kanon service ved både Ækvator og jan og Bo i Odense

Jeg gik og lurede lidt tid, da jeg ikke var så meget for at smide 1500-2000 efter en ny jakke.
Tilfældigvis så jeg så tilbud ved Emma line, 999-1199kr for de nye jakker fra Geoff Andersen WS3, LWS3, MWS3, Dozer osv. Så har købt via dem, og er lidt ærgelig over jeg ikke kan støtte de lokale lige netop mht jakken.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down