Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HVAD FANDEN SKER DER

 Besvar Besvar
Forfatter
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: HVAD FANDEN SKER DER
    Sendt: 03 Dec 2009 kl. 11:54
´´Kære´´ Medfiskere
Hvad sker der lige, jeg har aldrig oplevet mere nedrig, og uhøflig tone som i de sidste dage i dette forum.
Jeg synes Webmaster burde uddele øretæver til mange herinde, for ikke at overholde forumsettiketten.
Lad os nu lige tage os sammen og få et ordentligt forum tilbage.
Michael
Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 11:57
(y) Lige netop - helt enig (y)
Kristian
Til top
Henrik Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HBP

Tilmeldt:: 13 Mar 2007
Geografisk: Hjørring
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HBP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:00
(y)(y)(y)(y)
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:05
Hej Michael

Du må da ikke have oplevet ret meget i dit liv når du synes der de seneste dage er foregået noget, som overskrider grænserne for hvad der er ret og rimeligt. På dette forum har der tidligere været mere vilde debatter end dem der har været i den seneste tid.
Efter min opfattelse skal der da være mulighed for at ´´tale´´ med lidt store bogstaver en gang imellem. Og så er det iøvrigt dræbende for en god debat, hvis udgangspunkter er, at man ikke må gå lidt til den.

Mvh

Karsten
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:06
Det er blevet store slagte dag på dette børne forum.

Og store vaske dag!!
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:09
Hej Karsten..

At gå lidt til den er ikke et problem, det er måden folk skriver på, og den personlige jagt af feks lakse fangeren.
Formuleringen er dårlig på mange indlæg, samt meget personlig.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:12
Hej Karsten

Selvfølgelig skal der være plads til debatten.
Men en debatering er når to parter, der respekterer hindanden, udveksler synspunkter, ikke når man begynder at svine en part til.
Jeg ved ikke hvordan du ville have det med at blive kaldt svindler og tudefjæs i et offentlig forum.
Michael
Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:12
(y) Enig - tonen er rå og uvenlig. Jeg er enig i at en debat med power er god, men det er ikke tilfældet i denne debat. Det minder om heksejagt, og smager af misundelse... Det duer ikke.
Kristian
Til top
rasmus bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmusbech

Tilmeldt:: 30 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 112
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmusbech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:12
(y)(y)(y)

Det er jo direkte usmageligt!

Rasmus
Til top
Kurt Kryger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kurt K

Tilmeldt:: 07 Jan 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:19
Ros og saglig kritik i en sober tone, er vist hvad alle ønsker.
Kværulanteri gider jeg ikke at bruge tid på.
Derfor deltager jeg ikke ret ofte i dette forum
kk
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:21
Lars Andersen. Køge skrev: Hej Karsten..

At gå lidt til den er ikke et problem, det er måden folk skriver på, og den personlige jagt af feks lakse fangeren.
Formuleringen er dårlig på mange indlæg, samt meget personlig....


Kan da slet ikke tage dig seriøst, her er et af dine egne indlæg, som tilsyneladende starter med en trussel !!

- se linket HER=
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:24
michael nielsen skrev: Hej Karsten

Selvfølgelig skal der være plads til debatten.
Men en debatering er når to parter, der respekterer hindanden, udveksler synspunkter, ikke når man begynder at svine en part til.
Jeg ved ikke hvordan du ville have det med at blive kaldt svindler og tudefjæs i et offentlig forum.
Michael


Hej igen Michael

Til din orientering kan jeg oplyse, at jeg ville være bedøvende ligeglad med hvad andre mente om min fangst. I stedet ville jeg, sammen med mine fiskekammerater glæde mig helt vildt og så grine af alle de der klogeåger, når jeg satte tænderne i den koldrøgede laks med et glas let afkølet Pinot Gris til. :-)

Mvh

Karsten
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:26
Lars B. skrev:

Kan da slet ikke tage dig seriøst, her er et af dine egne indlæg, som tilsyneladende starter med en trussel !!

- se linket HER=


(y)
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 12:42
michael nielsen skrev:
Jeg ved ikke hvordan du ville have det med at blive kaldt svindler og tudefjæs i et offentlig forum.
Michael...


Ingen af ordene er blevet brugt i debatten, men vel snarere hvad du fik det til, ligesom net etiketten tilsyneladende kun er blevet brudt af de, som finder hele debatten usmagelig, måske værd at tænke over ! ;-)
Til top
Ryan Jöhncke Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
RJC Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RJC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 14:14
http://i126.photobucket.com/albums/p100/Johncke/InternetToughGuy.jpg

Ryan ;-)
Til top
Martin Eggert Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Eggert Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eggert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 14:45
To argue on the internet is like competing in the Special Olympics - even if you win - you're still a retard...

:-)

/Martin Eggert
Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 14:56
Hej rødder

Jeg har heller ikke noget fornuftigt at bidrage med, men så har jeg da også været her.

HA

mvh
Kasper
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 14:59
(y)
Til top
Martin Eggert Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Eggert Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eggert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 15:03
N. Berthelsen skrev: Ryan
Da du desværre ikke så ofte ydre dig i dette forum, men altid gør dette på en sober og ordentlig måde, er det næsten altid en fornøjelse at se dine indlæg i en ofte hed debat, men denne må jeg beklage at orientere dig om at dit sikkert udmærkede link desværre ikke virker. Kunne men bede om et link der virker?

:-)N


Fjern mellemrummet inden jpg - så kan du kopiere det ind i din browser...
Til top
Peter Neerdorf Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter N Avatar

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: Primært på vestsjælland, sydsjælland, sydsverige, samt midtNorge
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 15:57
Rød stue.... og har været det i en del år efterhånden....
Men sådan er det jo når man driver en reklameside af rang...(ikke positivt ment)

Men hva´. Der er jo heldigvis mange andre forums verden over at læse/skrive på;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres