Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gedde flueline + forfang

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Lillemo Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lillemo

Tilmeldt:: 12 Feb 2006
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lillemo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gedde flueline + forfang
    Sendt: 08 Dec 2009 kl. 22:45
Er der en geddefluefisker der har tjek på linevalg + forfang. Jeg har lige købt en T og T Horizon ll #8 + hjul.
Men er tvivl om linevalg og forfangs længde/tykkelse
Til top
jesper bjørn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bjorno

Tilmeldt:: 20 Aug 2009
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2009 kl. 08:28
Hej Christian

Jeg bruger guideline bullet en klasse over min stang
dejlig line med kort klump.

og en guideline coastal. også en klasse over den synker en lille smule.

forfang snak med mikkel hemmeshøj, her inde fra han laver nogle rigtig fine titan forfang.

men til og starte med kan du bruge noget 0,70
jeg brugte ikke andet i starten virker fint, selv om det godt kan koste en flue i ny og næ :-)

go lyst

Jesper:-)
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2009 kl. 08:47
Hvis det kun er til gedde fiskeri . så ville jeg råde dig kraftigt til at købe Guidelines Pike line i #8, den snupper og kaster de store fluer 100%. Har den selv

forfang: Tja ca. 1 meter 0.60 monofil line og derefter 20 cm wire og så flue så er du kørende perfekt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres