Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vægt til skydehoveder

 Besvar Besvar
Forfatter
niels holler Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niels-Holler.dk Avatar

Tilmeldt:: 30 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels-Holler.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: vægt til skydehoveder
    Sendt: 09 Apr 2010 kl. 23:34
hej er der en vægt til skydehoveder/liner i almindelighed som kan anbefales til prisen ?
MvH Niels
Til top
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Henrik Jensen

Tilmeldt:: 31 Mar 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2010 kl. 00:16
Hej Niels. Skal den være elektronisk, så er min erfaring, fra isenkrambranchen, at vægte fra firmaet Salter, klart er de bedste. Salter laver alle typer af vægte og den du leder efter er en brevvægt. Den kan man anskaffe i de fleste frimærkehandeler. Alternativet er at du går på et loppemarked eller marskandiser og køber en gammeldags mekanisk brevvægt. Men så skal det være en med en såkaldt vægtarm og ikke med fjedre. Har den nemlig været opbevaret forkert, så ruster fjedrene og vægten bliver misvisende. Håber du er blevet lidt klogere.(y)
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2010 kl. 00:49
Der er en her : - se linket HER

ellers er der en her :

- se linket HER
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2010 kl. 10:59
Jeg købte en ProScale og er fuldt ud tilfreds. Husk at købe et kalibreringslod, der passer til den vægt du køber. Da en vægt af og til skal kalibreres.
- se linket HER/
Mvh.
Michael L.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2010 kl. 13:04
Hej Niels.

Jeg har fået fingre i en vægt, som den på linket her:

- se linket HER

Den har virkelig været pengene værd. Bruger den til mine skydehoveder - blink og ikke mindst min tuning af rørfluer og kroge.

Mvh
P.K.
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2010 kl. 15:58
hej

her er en dansk side med gode vægte af alle typer

http://digitalvaegten.dk/lommevaegte-68/proscale-93/

hilsen lowlevell
Til top
Renè Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skydi

Tilmeldt:: 30 Jan 2007
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skydi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2010 kl. 18:24
http://rygegrej.dk/penscale-50-p-441.html ;-);-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres