Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

whiting spey hackle nakke salmon

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: whiting spey hackle nakke salmon
    Sendt: 13 Jun 2010 kl. 16:40
jeg er på ud kig efter en whiting spey hackle nakke i farven salmon. er der nogle af jer, der ved hvor man kan få dem til en rimelig pris i udlandet. eller vis der er nogle af jer der ligger inde med en, så send mig en mail.

christian.malabi.larsen@gmail.com
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2010 kl. 20:41
det kan du ikke det er fabrikanten der har sat prisen ud:-(
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2010 kl. 21:06
jeg havde 2 hele nakker... nu har jeg kun en... min kat fik kløerne i den anden, og splittede den ad, fjer for fjer... åndsvage kat...

mik
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2010 kl. 22:19
surt det med katten, kender det godt. har prøvet det samme med små gnavere.

hvad skal du ha for den.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum