Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alaska Sep. 2010

 Besvar Besvar
Forfatter
Danny Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dannyriisjensen

Tilmeldt:: 26 Jul 2010
Geografisk: Aarhus C
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannyriisjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alaska Sep. 2010
    Sendt: 26 Jul 2010 kl. 20:40
Hejsa,

Jeg søger 1 eller 2 rejsefæller til en sølvlakse/steelhead tur til Kodiak Island Alaska 17-18 sep til 02 Okt. Jeg har stor erfaring med fiskeriet i Alaska og dette vil værre min Alaska tur nr 10 og 4 gang på denne flod. Alle omkostninger er på dele basis. Prisen er på ca. 20.000 inkl. alt. Vi skal flyve 1 time med vandfly ud til en fantastik flod med masser af fjeldørred, sølvlaks og steelheads, rafte ned af floden i 10 dage nyde naturen, de mange bjørne og ikke mindst fiskeriet mens vi camperer i telt undervejs. Ved flodmundingen bliver vi igen hentet af vandflyveren. Floden er specielt velegnet til fluefiskeri men man kan sagtnes spinne fiske. Er du intereseret så skriv mig en email.
Hilsen
Danny
Til top
kim larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
taltal

Tilmeldt:: 28 Jul 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taltal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2010 kl. 16:58
hej vi er to fluefisker som er meget intresseret, du kan skrive til mig på ktlm@get2net.dk eller ringe på 23449030

snakkes ved
kim
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres