Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken type skydehovede

 Besvar Besvar
Forfatter
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken type skydehovede
    Sendt: 11 Aug 2010 kl. 07:55
Hej,
Jeg ønsker at vide hvilken type skydehovede i bruger på kysten.
Er det flydende, intermideate, sinkende, eller en kombination
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 08:38
Jeg bruger kun Intermediat, da den ligger lige under overfladefilmen, og jeg derved kan mærke hugget hurtigere.
 
Bruger kun flyde line på kysten, i jagten på multer.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 08:47
Bruger som hovedline intermideate og flydende hvis omstændigheder påkræver det, men det er sjældent. 
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 09:04
90% flydende ved kyst            10 % vinter intermediate
der kan være meget tang der er det godt med flydende
om sommeren går fiskende meget højt i vandet ,og der er en flydeline god til og holde fluen oven vande og lige under
interm.... er god til at holde en ikke belastet flue nede i vandet gerne lidt dybere hvor fisken er eks i vinterperioden
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres