Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

atlantik rejser, er det lukket?

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: atlantik rejser, er det lukket?
    Sendt: 15 Aug 2010 kl. 20:55
jeg har i sidste uge aftalt med en af sælgerne at han skulle sende mig noget materiale om en tur til Andamanerne.
siden har jeg ikke hørt noget, og det bekymrer mig lidt at hjemmesiden er lukket, og at annoncen her på siden er fjernet.
er det et vink med den bekendte vognstang?
 
er der nogen der ved noget?
 
mv hcg
Til top
Peter Eskildsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter E Avatar

Tilmeldt:: 09 Nov 2006
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter E Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 21:25
De er blevet opkøbt af diana jagtrejser, tror ikke de er lukket.
 
Mvh
 
Peter
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 21:31
Der er forskel på det Atlantik der var for nogle år siden og så det Atlantik der eksisterer i dag. Limpopo travel købte først Diana ( som de selv startede ) da det gik konkurs, og har senere også købt Atlantik.

Jeg var inde på hjemmesiden i går, og der virkede den godt nok...men ja... der står ikke noget på Rejsegarantifondens hjemmeside om at de skulle være lukket, så jeg ville give dem et kald i morgen. Sikkert noget internetbøvl :-)

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 08:49

Hej Hans,

Lidt off-topic, men jeg tager til Andamanerne i begyndelsen af december 2010 (arrangerer det selv) og vil efterfølgende gerne dele mine erfaringer med andre. Hvornår har du overvejet at rejse?

Denne tråd er iøvrigt lagt under "Tropisk saltvandsfiskeri fra kysten", men jeg satser selv på at fiske fra båd på den omtalte tur.
 
De bedste hilsner,
Dan


Redigeret af DanWulff - 16 Aug 2010 kl. 08:51
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 16:58
hej Dan
det lyder meget interessant.
Vi (mig og konen) småplanlægger at tage af sted i januar-februar 2011.
jeg vil være meget taknemmelig for at få nogen tips,
en mulighed er jo nemlig at tage afsted, uden arrangør.
- og så vil nogen tips jo være virkeligt gavnlige.
 
også nogen grejløsninger vil blive modtaget med tak, det er sgu noget dyrt grej til biggamepopperfishing!
 
godt tur, iøvrigt og de bedste hilsner
hans Chr. Graversgaard
 
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 18:25
Hej Hans,
Jeg har sendt en PB.

Dan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum