Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til smelteløkker!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til smelteløkker!!
    Sendt: 17 Aug 2010 kl. 00:22
Har lavet et par stykker, men de bliver bare ikk helt som jeg godt kunne tænke mig!!
 
Derfor kunne det være super om der er en bosiddende tæt om Sorø, der kunne være behjælpelig med at lave løkker på mine ny indkøbte Guideline PT TD!!
 
Kan kontaktes på linding@os.dk eller 4019 5835
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 11:06
hvis det var mig ville jeg splejse løkkerne istedet!!
 
her er to links, som kan hjælpe:
 
 
super værktøj som kan købes på www.ebay.com/uk
 
 
sådan gør du...og det er ikke svært
 
held og lykke!
Til top
Gordon P. Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gordon P. Henriksen Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2003
Geografisk: Midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gordon P. Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 16:10
Hej Ole

Jeg ved ikke om du synes der er for langt til Lejre (Midtsjælland), men jeg kan godt lave en løkke til dig hvis du kigger forbi en aften.

Gordon
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 16:15
Hej Ole
De der smelte løkker.... kræver øvelse, meget øvelse. Så lave mindst en 10-20 stykker på gammel flueline indtil du kan det rigtigt
 
mvh
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 21:05
Alm. splejsede løkker gennem kernen har jeg helt 100´ styr på.
 
Men idag er de desværre ikk mulige på alle SH, da nogle har monofil kerne. :(
 
Kan også sagtens lave smelteløkker uden de brænder af. De bliver bare så tykke!! Også selvom jeg taperer enden og høvler/skærer lidt af hver anlægsflade. Har også forsøgt mig med løkker lavet af runningline, giver små fine løkker, er bare bange for holdbarheden når først der trækker noget stort for enden.
 
 
Til top
Gordon P. Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gordon P. Henriksen Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2003
Geografisk: Midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gordon P. Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 08:28
Selv hvis de er lidt småtykke er de stadig ret diskrete hvis du spørger mig, og jo tykkere jo stærkere...

Men hvis du synes de bliver for tykke kan det være du skal prøve noget krympeflex med en mindre diameter. Det fås i forskellige størrelser.

Gordon
Til top
Rasmus Loft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Loft

Tilmeldt:: 28 Dec 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Loft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 15:01
Der er en DIY anvisning i fisk & fri's artikkel samling.
 
Mvh. Loft
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2010 kl. 06:06
Udførlig vejledning med billeder:           http://www.danishflydesign.dk/Sider/Krympeflex-liner.htm
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres